پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
خبرتوزیع و تولید ماسک2

حوزه/معاون فرهنگی مدرسه علمیه کوثر تویسرکان از تولید و توزیع ۱۰۰۰عدد ماسک به همّت طلاب و مبلغان جهادی این مدرسه خبر داد.

سمیه رشیدی نیا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، با اشاره به شیوع و گسترش ویروس کرونا در سطح کشور به ویژه شهرستان تویسرکان، گفت: امروز حرکت در مسیر حل مشکلات به مجاهدت در عرصه های گوناگون نیاز دارد و هر کس باید به سهم خود قدمی در این مسیر بردارد و گروه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی مدرسه علمیه کوثر تویسرکان نیز با تولید ماسک سهمی را در حل مشکلات مردم داشتند.

وی ادامه داد: امروز بیش از هر زمان دیگری حفظ سلامتی مردم علی الخصوص نیازمندانی که در تهیه ماسک مشکل دارند، ضروری و مهم است که طلاب جهادی این مدرسه، بار دیگر پای کار آمدند و یک بار دیگر به ندای مقام معظم رهبری در راستای فرمایش ایشان مبنی بر(مساوات همدلی و کمک مؤمنانه) لبیک گفتند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه کوثر تویسرکان با اشاره به این که ۱۵ نفر از خواهران طلبه در این اقدام جهادی شرکت کردند و ۱۰۰۰ عدد ماسک بهداشتی بسیار مطلوب، دوخت و بسته بندی کردند، اظهار کرد: ماسک های تولیدی با مشارکت بسیج خواهران در بین بانوان روستای محروم توزیع شده است.

وی در ادامه افزود: این حرکت در قالب رزمایش کمک مؤمنانه صورت گرفت و طلاب با استفاده از امکانات شخصی و در منزل به دوخت ماسک اقدام کردند.

 رشیدی نیا در پایان گفت: بسته های ارسالی به روستاها  شامل ماسک، اطلاعیه پذیرش و برچسب مباحث مذهبی و عکس حاج قاسم سلیمانی می باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha