پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
استاد گنجی

حوزه/ سخنران حرم بانوی کرامت گفت: مکتب تشیع یک مکتب راست قامت و جاودانه در تاریخ است چراکه زیر سایه لطف ولایت اهل‌بیت(ع) است درحالی‌که آل سعود و وهابیت و طالبان بازیچه دست آمریکا و گاو شیرده هستند و شیطان در باطن و ظاهر آن‌ها نفوذ کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد گنجی در محفل سخنرانی حرم مطهر بانوی کرامت، اظهار کرد: معیار پذیرش اعمال در روز قیامت، ولایت حضرت علی علیه‌السلام و اهل‌بیت(ع) است و بدون ولایت تمامی اعمال رد خواهد شد.

وی افزود: بر اساس روایت وارده از رسول گرامی اسلام اگر بنده‌ای به‌اندازه عمر حضرت نوح پیامبر خداوند را عبادت نماید و روزها به نماز و روزه‌داری و شب‌ها به تهجد و شب‌زنده‌داری بگذارند و هرساله به حج رود و به‌اندازه کوه ابوقبیس در راه خدا انفاق و تمام اموال خود را در مسیر خداوند هزینه نماید و آن‌قدر عبادت کند که بدنش همانند مشک خشک و فرسوده شود و در میان صفا و مروه بدون هیچ گناهی به قتل برسد اما اگر ولایت علوی را قبول نداشته باشد خداوند آن شخص را با چهره بر آتش می‌افکند.

حجت‌الاسلام والمسلمین گنجی تأکید کرد: منکرین ولایت علوی دچار عذاب سخت و شدید خواهند شد چراکه ریشه و اساس عدم پذیرش ولایت اهل‌بیت(ع) تکبر است و امثال وهابیت و آل سعود به خاطر تکبر و شیطان‌صفتی خود راضی به پذیرش ولایت نیستند.

سخنران حرم بانوی کرامت یادآور شد: اهل‌بیت(ع) طبیبان روح و جسم هستند و نسخه‌های بی‌نظیری برای درمان ارائه داده‌اند.

وی افزود: مکتب تشیع یک مکتب راست قامت و جاودانه در تاریخ است چراکه زیر سایه لطف ولایت اهل‌بیت(ع) است درحالی‌که آل سعود و وهابیت و طالبان بازیچه دست آمریکا و گاو شیرده هستند و شیطان در باطن و ظاهر آن‌ها نفوذ کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین گنجی در پایان گفت: اگر وجود مبارک حضرت علی علیه‌السلام نبود امروزه در جامعه از اخلاق صحیح و عبادات درست هیچ‌چیزی وجود نداشت و تمام عبادات در سایه لطف حضرت موردقبول درگاه الهی می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha