شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دیدار صمیمانۀ مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) با فرمانده سپاه کنگاور

حوزه/ حجت الاسلام ملکی در نشستی با فرمانده سپاه کنگاور گفت: امامین انقلاب در خصوص حفظ و دفاع از اساس جمهوری اسلامی که تعبیر به اوجب واجبات کرده اند، حجت را بر ما تمام کرده و جای هیچ گونه کوتاهی در انجام وظیفه باقی نگذاشته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، حجت الاسلام پیام ملکی صبح امروز در نشستی با فرمانده سپاه کنگاور، اظهار داشت: مکلفیم در تربیت نیروی پا به رکاب ولایت و رهبری جامعه اسلامی، از هیچ تلاشی دریغ نکنیم. 

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور ضمن برشمردن اهمیت حفظ نظام اسلامی در بیانات امام راحل، ادامه داد: امامین انقلاب در خصوص حفظ و دفاع از اساس جمهوری اسلامی که تعبیر به اوجب واجبات کرده اند، حجت را بر ما تمام کرده و جای هیچ گونه کوتاهی در انجام وظیفه باقی نگذاشته اند.  

وی تصریح کرد: وظیفه ذاتی حوزه های علمیه تربیت دینی آحاد جامعه و در رأس آن، پرورش جوانان بسیجی همراه با بصیرت انقلابی در تراز انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام ملکی به تشریح اهمیت جایگاه روحانیت در دفاع از نظام اسلامی پرداخت و افزودند: یکی از نقشه های اصلی دشمن ضربه زدن به نظام از درون حوزه های علمیه بوده و تا کنون نیز تلاش های فراوانی نموده و تا حد مرجع سازی با شبکه های ماهواره ای پیش رفته است.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور اظهار کرد: یکی از اصلی ترین اموری است که باید نسبت به آن احساس خطر شود، جریان نفوذ و کسانی که به دنبال ترویج شیعه انگلیسی و اسلام آمریکایی هستند.

حجت الاسلام ملکی در ادامه با بیان این که آمادۀ همکاری کامل با بسیج هستیم، اظهار کرد: حضور بزرگان حوزوی و مبلغین رزمی ، تبلیغی در کنار سایر رزمندگان دفاع مقدس، شاهدی بر این مدعاست که پیوند حوزه های علمیه با نیروهای مسلح، از جمله سپاه پاسداران و نیروهای بسیجی، ناگسستنی است.

وی ادامه داد: حضور هرچه بیشتر اساتید و مبلغین حوزوی در میان پایگاه های سپاه و بسیج قهرمان، به یقین ثمرۀ آن تربیت نیرو های انقلابی و جهادی خواهد بود که در کنار هم در دفاع از آرمان های نظام اسلامی و جایگاه ولایت بدرخشیم.

در ادامه، سرهنگ پاسدار علی حیدر نژاد در سخنانی اظهار داشت: بر همگان روشن است که دفاع از نظام اسلامی رسالت ذاتی سپاه بوده و در تمامی صحنه های نیاز در کنار مردم و وظیفه حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی را بر عهده دارد.

فرمانده سپاه کنگاور افزود: مردم کنگاور میزبان علمای صاحب نامی در جهان تشیع بوده و دین خود را از آنها فرا گرفته اندد؛ مردم انقلابی کنگاور با حمایت از مبارزات حضرت امام(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی و حضور فرزندانشان در دفاع مقدس، همچنین ولایتمداری خویش، مایه مباهات هستند.

وی در پایان، آمادگی مجموعه سپاه کنگاور برای همکاری کامل با حوزه علمیه اعلام کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمدرضا خمیس آبادی IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
    0 0
    با سلام تغییر مدیریت مدرسه علمیه کنگاور هر چند خیلی دیر اتفاق افتاد و خیلی از فرصتهای طلایی را از دست رفت اما باز خدا را شکر روحانی جوان، استاد ولایتمدار و اهل قلم سکان کار را در دست گرفت.