شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
البطیش

حوزه/ عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: هیچ قراردادی را با رژیم صهیونیستی اجرا نخواهیم کرد و از کشورهای اسلامی می خواهیم برای پیروزی و وحدت اسلامی تلاش کنند که دشمن را به زیر می کشاند و شکست می دهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، خالد بطیش که پنجشنبه شب در نخستین همایش بین المللی لشکر فاطمیون افغانستان، در حرم مطهر رضوی که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد به صورت تصویری از غزه سخنران این همایش بود با اشاره به اینکه جوانان مقاومت در هر عرصه ای خستگی ناپذیر و آماده مقابله با دشمن صهیونیستی و آمریکایند، گفت: این جوانان در صدد پس گرفتن سرزمین معراج پیامبرند و جوانان افغانستانی نیز در این عرصه حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان جوان مقاومت یادگاران حاج قاسم سلیمانی و عماد مغنیه اند، اظهار کرد: آمریکا و اسرائیل تمام سرمایه ملت اسلام را چپاول می کنند و مایه تاسف است که برخی از کشورهای اسلامی تسلیم شده و با آنان توافق های امنیتی و سیاسی امضا کردند تا امت اسلامی امکان مبارزه نداشته باشند؛ در این صورت حضور مقاومت لازم به نظر می رسد.

عضو جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به تهدیدهای ایران از سوی استکبار و تجربه شکست این اقدام ها، گفت: نقشه شوم معامله قرن که تمام خباثت آمریکا است از جمله همین نقشه هاست تا جهان اسلام با اسرائیل هم پیمان شود و به امت فلسطین کمکی نکند.

وی در پایان با درود به شهیدان مقاومت به ویژه حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، تاکید کرد: هیچ قراردادی را با رژیم صهیونیستی اجرا نخواهیم کرد و از کشورهای اسلامی می خواهیم برای پیروزی و وحدت اسلامی تلاش کنند که این مسئله، دشمن را به زیر می کشاند و شکست می دهد.

بطیش با اشاره به اینکه مسئله فلسطین باید قضیه اول امت اسلام باشد، به ماجرای لبنان نیز اشاره و خاطر نشان کرد: دشمن اصلی ما یعنی صهیونیست ها عامل اختلاف در این کشور است.

انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha