پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
برپایی جشن های خانگی

حوزه/ سرکار خانم حمیدی گفت: مبلغین جهادگر مدرسه علمیه فاطمیه ملاثانی با استمرار کمک‌های مؤمنانه و توجه به اقشار آسیب‌پذیر روستاهای محروم اطراف شهرستان، به فرمایش مقام معظم رهبری لبیک گفتند.

سرکار خانم زهرا حمیدی، مدیر مدرسه علمیه فاطمیه ملاثانی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به فعالیت‌های اجتماعی این مدرسه در روزها اخیر، اظهارداشت: بانوان جهادگر و مبلغ این مدرسه در سراسر شهرستان و روستاهای محروم مستقر شده و با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، ارادت خود به ساحت مقدس حضرت علی ابن ابی‌طالب(ع) را نشان دادند.

وی افزود: مبلغان مدرسه علمیه با برنامه‌ریزی‌های از پیش انجام شده، تلاش کردند تا کودکان و نوجوانان را با استفاده از روش‌های جدید تربیتی همچون بازی و مسابقه، با مبانی غدیر و مسائل دینی آشنا کنند.

حمیدی، با اشاره به استمرار کمک‌های مؤمنانه، گفت: مبلغین جهادگر مدرسه علمیه فاطمیه ملاثانی با استمرار کمک‌های مؤمنانه و توجه به اقشار آسیب‌پذیر، با توزیع غذا و نان گرم، توزیع بسته‌های معیشتی در روستاهای محروم اطراف شهرستان به فرمایش مقام معظم رهبری لبیک گفتند.

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه ملاثانی، در پایان اظهارداشت: «برپایی جشن‌های خانگی»، «هماهنگی با مرکز بهداشت و درمان جهت ویزیت رایگان بیماران نیازمند»، «راه‌اندازی ایستگاه غدیر شناسی»، «اهدا بنر و پرچم مزین به نام امیرالمؤمنین(ع)» و «توزیع کتاب و تقدیم جوایز» از دیگر اقدامات انجام شده توسط طلاب مدرسه علمیه خواهران فاطمیه ملاثانی در روزهای اخیر می‌باشد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha