پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مسجد بنبری برای کمک رسانی در بحران کرونا، جایزه دریافت کرد

حوزه/ جایزه «آنسانگ هیرو» توسط نمایندگان پارلمانی بریتانیا به خاطر خدمات ارزشمندی که مسجد بنبری در دوران بحران کرونا  به نیازمندان و افراد آسیب پذیر ارائه داده بود، اهدا گردید.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از banburyguardian، مسجد بنبری در بریتانیا به خاطر ارائه خدمات اجتماعی ارزشمند در بحران کرونا، موفق به دریافت جایزه «آنسانگ هیرو» را دریافت کرد.

ویکتوریا پرنتیس، عضو نماینده پارلمان در آکسفوردشایر شمالی جمعه (۱۴ آگوست) این جایزه را به مسجد بنبری داده و در نامه‌ای که همراه با آن به مسجد ارسال شده است، از مسجد قدردانی به عمل آمد.

در این نامه پرنتیس اظهار داشت: از زحمات و فداکاری‌های شما که باعث شد دوران محدودیت‌های کرونا برای بسیاری از افراد آسان‌تر سپری شود، تشکر می‌کنیم. ما یک بدهی عظیم به همه کسانی مانند شما مدیون هستیمو قدردانی شما می‌باشیم که با تمام قوا تلاش کردید تا از جامعه محلی تان حمایت به عمل بیاورید.

وی افزود: در هفته‌های اخیر من از نمایندگان خواستم شما را به عنوان نامزد دریافت جایزه «آنسانگ هیرو» (که به معنای قهرمان ناشناس است) در دوران شیوع ویروس کرونا معرفی کنند. ممنون به خاطر تمام کارهایی که در این بحران از جمله تهیه بسته‌های غذا برای نیازمندان و افراد آسیب پذیر در ایام ماه رمضان انجام دادید. و به همین سبب نیز نامزد دریافت این جایزه شدید.

گفتنی است در این ایام مسجد بنبری و داوطلبان مسلمان به نمایندگی از مسجد چندین هزار بسته غذایی ایزوله شده را برای افراد نیازمند تحویل دادند.

ابو حسن حنیف، رئیس مسجد بنبری، اظهار داشت: تیم مسجد مدنی متشکل از ۴۸ داوطلب بود که در تهیه و تحویل دادن بسته های مواد غذایی شرکت داشتند و بسته‌ها را به افراد مختلف، صرف نظر از ادیان و پیشینه‌های اجتماعی می‌رساندند.

وی خاطرنشان کرد: ما می‌خواهیم از همه کسانی که داوطلبانه و با از خودگذشتگی، به طور خستگی ناپذیر در این امر کمک کردند تشکر و قدردانی کنیم. شما واقعا شگفت انگیز و قهرمانان واقعی هستید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha