چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
حجت الاسلام صادق ایرانی مدیرحوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: حال و روز هسته‌ای و اقتصادی کشور، نه اینکه ما را به تحقق وعده های داده شده نرساند، بلکه بسیاری از مؤلفه‌های هفت سال پیش، یکی از آرزوهای فعلی مردم است.

حجت الاسلام صادق ایرانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه برخی بی تدبیری ها مکمل و ترغیب کننده اجرای تحریم هاست، اظهار داشت: با مروری کوتاه بر تصمیمات و اقدامات اقتصادی، ظاهرا ضربه پذیری ما از بی‌تدبیری‌ها، بیشتر از تحریم‌هاست.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در ادامه گفت: کسانی که نوید چرخیدن همزمان چرخ سانتریفیوژهای صنعت هسته‌ای و چرخ اقتصاد را داد، حال و روز هسته‌ای و اقتصادی کشور، نه اینکه ما را به تحقق وعده های داده شده نرساند، بلکه بسیاری از مؤلفه‌های هفت سال پیش، یکی از آرزوهای فعلی مردم است.

وی بیان کرد: گرچه نمی توان نقش واقعی تحریم‌های خصمانه دشمنان غربی را در تشدید تحریم ها علیه مردم کتمان کرد، اما با توجه به تجارب ۴۰ ساله همچون بازیگران اصلی اقتصادی، مسئولان دولتی نتوانسته‌اند خود را با تحریم‌ها هماهنگ کند و راه‌ های دور زدن آن را پیدا نماید.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه اظهار کرد: در عین حالی که ظرف هفت سال گذشته، برخی تحریم‌های خصمانه دشمنان خارجی فشارهایی را به کشور وارد کرده، اما خسارت بی تدبیری ها از تحریم ها بیشتر است.

حجت الاسلام ایرانی خاطرنشان کرد: از جمله بی تدبیری ها در حوزه مسکن است که یکی دیگر از عرصه‌های نگران کننده در سال‌های اخیر است و باید آن را نمونه تحریم داخلی دانست؛ مشکلی که از ریشه به تحریم‌ها ارتباط زیادی نداشت.

وی در پایان گفت: دشمنی که پس از شکست در جبهه نظامی و تا حد زیادی در عرصۀ فرهنگی دچار ناکامی شده، اکنون تمام توان خود را برای جنگ اقتصادی بکار گرفته تا مردم را از همه لحاظ در تنگنا قرار دهد، متاسفانه باید اذعان کرد که برخی از فرماندهان این جنگ، توانایی لازم را برای ساماندهی امور ندارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha