پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام محمودی

حوزه/ امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: من بارها گفته ام و باز هم تکرار می کنم از اتاق های درب بسته نمی توان جهش تولید را انتظار داشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی پیش از ظهر پنجشنبه به همراه فرمانده بسیج کارگری سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران، جانشین سپاه و مسئول بسیج کارگری شهرستان ورامین و مدیرعامل شهرک صعنتی سالاریه از ۳ شرکت و کارخانه تولیدی در این شهرک بازدید به عمل آورد.

در این بازدید حجت الاسلام محمودی ضمن تقدیر از تولیدکنندگان و لزوم حمایت جدی از تولید، بیان کرد: من بارها گفته ام و باز هم تکرار می کنم از اتاق های درب بسته نمی توان جهش تولید را انتظار داشت، مدیران مرتبط در حوزه تولید و صنعت شخصا به مراکز تولیدی مراجعه کرده و ضمن عرض خداقوت به مشکلات موجود رسیدگی کنند.

وی افزود: ظرفیت شهرک صعنتی سالاریه و تولید بسیار بالا می باشد و در صورت همکاری مسئولان و رفع موانع خدمات شایسته تری صورت خواهد گرفت.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از ایجاد موانع توسط برخی مراکز دولتی بر راه تولید گلایه کرد و بیان داشت: دولت اگر مُعتقد به جهش تولید است، باید با قاطعیت و سرعت با موانع تولید در مراکز دولتی مبارزه کند.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین از روحیه خوب و قوی سرمایه گذاران و تولیدکنندگان و مدیران شهرک های صعنتی تقدیر کرد و یادآور شد: مدیران شهرک‌های صعنتی باید با قدرت مدافع حقوق تولیدکنندگان باشند و هیچ مسئولی هم حق ندارد از پیشنهادت و انتقادات این مدیران گلایه مند شوند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha