سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
دانش آموزان

حوزه/ وزیر آموزش و پرورش، تکلیف دانش آموزان را روشن و اعلام کرد: شروع سال تحصیلی در ۱۵ شهریور قطعی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، این روزها زمان شروع سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ و حفظ سلامتی دانش آموزان در برابر شیوع ویروس کرونا، یکی از دغدغه های جدی خانواده هاست و آنان نگران سلامتی فرزندان خود هستند. 

محسن حاجی میرزایی در دومین نشست مشترک مدیران کل آموزش‌وپرورش و معاونان آموزش ابتدایی استان ها که بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، تکلیف شروع سال تحصیلی را روشن و اعلام کرد: اصل مهم شروع سال تحصیلی در ۱۵ شهریور است و این موضوع قطعی است.

وزیر آموزش و پرورش بر این نکته هم تاکید کرد که از ۱۵ شهریور همه دانش آموزان باید تحت آموزش قرار بگیرند، اما کیفیت عرضه خدمات آموزشی می تواند به صورت حضوری، نیمه حضوری، تلویزیونی، بسته های آموزشی یا شبکه شاد باشد.

وی همچنین از مدیران کل آموزش و پرورش خواست چندین بار مانور تبادل پیام بین استان ها و مدارس صورت گیرد.

نگرانی های والدین دانش آموزان برطرف شود

نکته حائز اهمیت این است که آموزش و پرورش باید از هم اکنون تدارک ویژه ای برای حفظ سلامتی دانش آموزان در صورت برگزاری کلاس ها بصورت حضوری ببیند و به خانواده ها اطمینان خاطر دهد که سلامت فرزندان آنان در اولویت برنامه هاست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • گمنام IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    0 0
    باسلام. ..آقایان وزارت آموزش و پرورش موج دوم کرونا در راه هست چطور امکان دارد دانش آموزان در یک محدوده بسته آموزشی و با تعداد حداقل ۲۰ نفر دانش آموز در کلاس ... اگر خدایی نکرده یه نفر در مدرسه دچار کرونا شد همه دیگر دانش آموزان را دچار این بیماری خطرناک میکند... ما از شما خواهش میکنیم که کلاس ها رو غیر حضوری برگزار کنید ...سلامتی فرزندانمان خیلی مهم تر هست ...