شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام ابوالفضل نجادی مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه:

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه با بیان اینکه غربگرایان با سلاح «تحریف» جنگ تحریم ها را تشدید می کنند، گفت: با روشنگری رسانه های بصیر و انقلابی، می شود همدستی «جریان تحریف» با دشمنان را در تشدید تحریم‌ها، آشکار کرد.

حجت الاسلام ابوالفضل نجادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کرمانشاه با اشاره به اینکه امروز «جریان تحریف» عصای دست بانیان تحریم است، اظهار داشت: «جریان تحریف» موج ناامیدی را در سطوح مختلف جامعه دنبال می کند.

مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه ادامه داد: جریان تحریف با ایجاد جو روانی و تاریک جلوه دادن آینده، در حقیقت بذر یأس و نا امیدی را که محصول تولیدات رسانه ای ضد انقلاب است، در میان آحاد جامعه منتشر می کند.

 وی با اشاره به تلاش جریان تحریف برای ایجاد هیاهو و آدرس غلط به جامعه درباره قرار دادن تجاری ایران و چین، تصریح کرد: به یقین می توان «جریان تحریف» را برش آخر پروژه فشار و همگامی با دولت ترامپ دانست.

حجت الاسلام نجادی بیان کرد: شایسته است نخبگان متعهد و انقلابی با تدابیر متقابلی شامل افشاء تلافی جویانه، رابطه تنگاتنگ «جریان تحریف و تشدید تحریم ها» که ریشه در سرسپردگی غرب باوران دارد، برای مردم ایران اسلامی روشن کنند.

مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه با بیان اینکه غربگرایان با سلاح « تحریف» جنگ تحریم ها را تشدید می کنند، ادامه داد: با روشنگری رسانه های بصیر و انقلابی، می شود همدستی «جریان تحریف» با دشمنان را در تشدید تحریم‌ها، آشکار کرد.

حجت الاسلام نجادی اظهار کرد: غول تحریم ها که با همت انقلابی جوانان دانشمند در خیلی از موارد با تولیدات داخلی به زانو در آمده، جریان تحریف به دنبال انعکاس وارونه پیشرفت های موجود جامعه است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha