پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
عزت زمانی

حوزه/ مجتمع فرهنگی نور در نیروگاه میزبان تعدادی از فعالین و نخبگان حوزوی، دانشگاهی و اصحاب رسانه بود تا در مکانی جدید به اسم نوش اندیش واقع در ساختمان مرکزی مجتمع گرد هم بیایند و مکانی جدید را افتتاح نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین عزت زمانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم در افتتاح مرحله اول سرای اندیشه در مجتمع فرهنگی نور با بیان اینکه نوش اندیش اسم زیبایی است، عنوان کرد: این مکان زیبایی که در منطقه نیروگاه طراحی و اجرا شده، به مرور زمان محل گفتگوهای ناب در حوزه های مختلف فکری، اعتقادی و اندیشه ای قرار خواهد گرفت و محل رفت آمد فرهیختگان، دانشجویان، جوانان، دغدغه مندان و فضلا خواهد شد.
وی با بیان اینکه فکر و اندیشه پشت این کار است، عنوان داشت: دلیل شکل گیری این مکان، ایجاد فضایی آرام بر اساس نگاه تحولی و فکر مبتنی بر تفکر امام جامعه است که بر اساس هویت جمعی و همراه امام جامعه شکل گرفته است و این نقطه آغاز، بر اساس یک افق بلند طراحی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با بیان زحمات آقای جلال منش مدیر مجتمع فرهنگی نور در این شرایط سخت و پیچیده از وی به خاطر زحماتشان در ایجاد این نقطه امید در منطقه نیروگاه تشکر کرده و برای تمامی کسانی که در این مجموعه فعالیت می کنند آرزوی موفقیت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha