جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
موسسه خاتم

حوزه/ رئیس موسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم از امضای تفاهم‌نامه همکاری بین موسسه مردم‌نهاد «خاتم» و مرکز خانواده و ازدواج دانشگاه صنعتی شریف خبر داد.

دکتر سید محمدحسین چاوشیان در گفتگو با خبرنگار خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به امضای این تفاهم‌نامه اظهار داشت: موسسه مردم‌نهاد خاتم در راستای اهدافی که در زمینهٔ اعتلای نهاد خانواده دارد همکاری‌های گوناگونی با مراکز حوزوی و دانشگاهی در سراسر کشور دارد.

وی ادامه داد: در همین راستا جلسه‌ای با حجت‌الاسلام‌والمسلمین طباطبایی رئیس نهاد رهبری دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد و درنهایت بر اساس تفاهم‌نامه منعقدشده مقرر شد موسسه خاتم در زمینهٔ علمی، فرهنگی و پژوهشی با این مرکز دانشگاهی همکاری نماید.

چاوشیان افزود: علاوه بر این جلساتی نیز با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسکندری معاون نهاد رهبری و رئیس مرکز فرهنگ خانواده و ازدواج دانشگاه صنعتی شریف، خانم دکتر مرادی مدیر واحد خواهران دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

وی بیان کرد: حجت الاسلام اسکندری در این دیدار  نیز ضمن تشریح برنامه های مرکز خانواده ابراز امیدواری کرد با استفاده از ظرفیت بالای نخبگانی موسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی «خاتم» همکاری های مشترک علمی پژوهشی فرهنگی و رسانه ای میان دو مرکز صورت پذیرد.

گفتنی است در پایان این جلسات حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسکندری معاون نهاد رهبری و رئیس مرکز فرهنگ خانواده و ازدواج دانشگاه صنعتی شریف از خدمات ارزنده موسسه خاتم در راستای تحکیم و تعالی نهاد خانواده تقدیر و قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha