دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 914499
۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
کتاب

حوزه/ آیین رونمایی از کتاب «رخدادی شگفت؛ کرونا» به همت اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد،آیین رونمایی از کتاب «رخدادی شگفت؛ کرونا» با حضور حجت الاسلام محمود روحانی نژاد، مولف کتاب در محل اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی برگزار شد.

حجت الاسلام علی اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در این مراسم با اشاره به شرایط خاص کشور و جهان بعد از شیوع ویروس کرونا گفت: این اتفاق بسیاری از قوانین زندگی بشری را تغییر داده است و نگارش کتاب «رخدادی شگفت کرونا» مطمئنا به آرامش روحی مردم کمک می کند.

وی ادامه داد: با توجه به نوع نگرش و نگاه دینی و اجتماعی نویسنده، این کتاب فضای جامعه را برای پند گیری و درسهایی که کرونا به جامعه بشری می دهد آماده می کند.

حجت الاسلام سبزیان ادامه داد: این کتاب به همه کتابخانه های عمومی خراسان رضوی ارسال می شود و کتابداران استان نیز در صفحات مجازی کتابخانه ها به معرفی آن خواهند پرداخت.

همچنین، حجت الاسلام محمود روحانی نژاد مولف این کتاب مورد انتخاب نام آن، گفت: رهبر معظم انقلاب در اولین فرمایشات خود در خصوص این اتفاق و شیوع ویروس کرونا از آن به عنوان یک آزمایش، آزمون و رخدادی شگفت یاد کردند و بر همین مبنا نام کتاب «رخدادی شگفت؛ کرونا» انتخاب شد.

انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha