پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)

حوزه/ رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان سمنان از سفر ۲ روزه، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور به این استان خبر داد.

سعید اسعدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، اظهار داشت: سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور، چهارشنبه ۲۹ مردادماه طی سفر ۲ روزه به استان سمنان سفر می‌کند.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان سمنان با اشاره به سفر بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور، به این استان، تصریح کرد: برنامه‌های متعددی برای سفر رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور به استان سمنان پیش‌بینی‌شده است.

وی افزود: دیدار با مددجویان و خانواده های تحت حمایت منتخب، افتتاح چندین باب مسکن نیازمندان، تقدیر از خیرین برتر، تقدیر از مدیران عامل بانک های فعال در پرداخت تسهیلات اشتغال و کارآفرینی مددجویان و نیازمندان، رونمایی از طرح شتابا (شبکه توانمندی ایتام در بورس ایران)، افتتاح چند طرح اشتغال وخودکفایی ازجمله برنامه‌های این سفر است.

اسعدی خاطرنشان کرد: تقدیر از فعالین اولین مرحله رزمایش ایران همدل، دیدار با استاندار و نماینده ولی فقیه در استان و بحث و تبادل نظر در خصوص مهمترین سیاست ها و راهبردهای کمیته امداد امام خمینی(ره)، حضور در برنامه تلویزیونی شبکه استانی سمنان، حضور در نمایشگاه فعالیت های فرهنگی معاونت فرهنگی کمیته امداد استان سمنان، حضور در جلسه شورای مدیران کمیته امداد امام خمینی(ره) با حضور رؤسای ادارات شهرستان ها، حضور در مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست از دیگر برنامه های رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور در سفر به استان سمنان است.

بر پایه این گزارش، بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور، در این سفر نیز به منظور اجرای برخی از این برنامه‌ها در شهرهای شاهرود و دامغان نیز حضور خواهد یافت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha