پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سرلشکر عبدالرحیم موسوی

حوزه/ سرلشکر موسوی گفت: ارتش و سپاه در دوران دفاع مقدس دست در دست یکدیگر مقابل دشمن ایستادگی کردند و ما باید امروز تصویر این وحدت، همدلی و هم‌افزایی را به نسل جوان نشان دهیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش، در نشست «هم‌اندیشی و هماهنگی فرماندهان نیروهای مسلح و مدیران رسانه ملی» (ویژۀ گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس) که در محل ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد، با اشاره به نقش ارزنده سازمان صدا و سیما در تبیین ارزش‌های دفاع مقدس اظهار داشت: رسانه ملی نقش بسیار مهمی در ابهام‌زدایی و استمرار وحدت و همبستگی ملی در حوزه‌های مختلف به‌ویژه حفظ و نشر و گسترش دست‌آوردهای دفاع مقدس دارد.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود رسانه ملی در پوشش رشادت‌ها و فداکاری‌های نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس و پس از آن همچون همیشه فعال و گسترده عمل کند.

فرمانده کل ارتش با اشاره به اینکه ارتش ۵۰ هزار شهید در دوران دفاع مقدس و بعد از آن تقدیم آرمان‌های انقلاب اسلامی کرده است، گفت: بر اساس آمارهای موجود، نیروهای ارتش در دوران دفاع مقدس بیش از ۲۰۰ هزار جانباز و ایثارگر را نیز با افتخار تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده‌اند.

سرلشکر موسوی با بیان اینکه ارتش تعداد سه میلیون رزمنده را در دوران دفاع مقدس و مقابله با رژیم بعثی داشته است، عنوان کرد: حدود ۲ و نیم میلیون تن از این تعداد را سربازان تشکیل می‌دادند و این افراد از سرباز عادی تا پزشک وظیفه را در بر می‌گیرند که انتظار می‌رود به نقش این عزیزان نیز در دفاع از کشور توجه بیشتری شود.

وی با اشاره به اهمیت کارکرد سازمان صدا و سیما در شکل‌دهی و ایجاد تصویری مناسب از تمامی سازمان‌های کشوری و لشکری در اذهان عمومی، افزود: رسانه ملی این ظرفیت و قدرت را دارد تا تصویری مناسب از یک سازمان یا نهاد ارزشی ارائه دهد که قطعاً این موضوع می‌تواند بر ذهن جوان‌ها و اشتغال و آینده شغلی آن‌ها جهت حضور در آن سازمان مؤثر واقع شود؛ از این‌رو رسانه ملی می‌تواند آینده یک سازمان را با تصویری‌سازی مناسبی که از آن ارائه می‌دهد، رقم بزند.

فرمانده کل ارتش در پایان با اشاره به اینکه ارتش و سپاه و سایر نیروهای مسلح ید واحده هستند، خاطرنشان کرد: ارتش و سپاه در دوران دفاع مقدس دست در دست یکدیگر در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند و ما باید امروز تصویر این وحدت، همدلی، همبستگی و هم‌افزایی را به نسل جوان نشان دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha