جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دعا در جمکران

حوزه/ مدیر پشتیبانی مسجد مقدس جمکران گفت: با توجه به برگزاری مراسم محرم در شرایط شیوع ویروس کرونا و همچنین ممنوعیت در اختیار گذاشتن آب شرب در مسجد طبق پروتکل های بهداشتی، طرح «عهد سقایی» با هدف تامین آب معدنی مورد نیاز زائرین در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مجید سلیمیان مدیر پشتیبانی مسجد مقدس جمکران در سخنانی با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم و برگزاری مراسم عزاداری در مسجد مقدس جمکران، اظهار کرد: یکی از سنت های مرسوم در ماه محرم سقایی و سیر آب کردن عزاداران حسینی است و در روایات اسلامی نیز بر این موضوع بسیار تاکید و صدقه آب به عنوان بهترین صدقه معرفی شده است.

وی ادامه داد: با توجه به برگزاری مراسم محرم در شرایط شیوع ویروس کرونا و همچنین ممنوعیت در اختیار گذاشتن آب شرب در مسجد طبق پروتکل های بهداشتی و بسته بودن سقاخانه های این مکان مقدس، امسال طرح «عهد سقایی» با هدف تامین آب معدنی مورد نیاز زائرین، در مسجد مقدس جمکران اجرا می شود.

مدیر پشتیبانی مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: عاشقان و ارادتمندان حضرت ولی عصر ارواحنا فداه که مایلند در ثواب تأمین آب معدنی زائرین مسجد مقدس جمکران شریک شوند می توانند از طریق شماره تلفن ۰۲۵۳۷۲۵۳۳۳۱ با مدیریت پشتیبانی این مکان مقدس تماس بگیرند.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha