دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 914658
۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹
رادیو محرم

حوزه/ برنامه های رادیو محرم از شب اول ماه محرم آغاز می شود و هر شب و هر صبح در رادیو محرم بخش های ثابت نیز ایجاد شده است تا شنونده ها در صورت تمایل همراهی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حمید اشتری پیش از ظهر امروز در نشست خبری با موضوع آغاز به کار رادیو محرم که در سالن جلسات رادیو معارف مرکز صداوسیمای قم برگزار شد، با اشاره به برنامه های تدارک دیده برای پخش در رادیو محرم گفت: رادیو محرم چهارمین سالی است که آغاز به کار می کند و شش کارگروه در این رادیو فعالیت می کنند.

وی تاکید کرد: در سال گذشته در دهه نخست محرم ما جزو دو یا سه رادیوی نخست کشور از نظر تعداد مخاطب بودیم.

دبیر رادیو محرم با بیان اینکه استقبال خوبی از این رسانه در سال های گذشته شده است اضافه کرد: سامانه اختصاصی رادیو محرم در سال گذشته بیش از ۵۰ هزار پیامک مردمی را دریافت کرده و امیدواریم بتوانیم نیاز مخاطبان را در رادیو دنبال کنیم.

اشتری خاطرنشان کرد: برای رادیو معارف در تمام کشور موج ۹۶ تعریف شده و دیگر رادیوهای ثابت نیز موج های مشخص دارند، برخی رادیو ها به صورت فصلی تعریف شده که موج آن ۹۵.۵ بوده و این رقم در قم ۹۵.۳ تعریف شده است.

وی افزود: کارگروه هایی که برای رادیو محرم در نظر گرفته شده اند از دو ماه قبل از آغاز محرم کار خود را آغاز کرده و کارگروه فنی آن در قم متمرکز است؛ کارگروه های پخش، فضای مجازی، تامین آرشیو و تحقیق و اطلاع رسانی از دیگر کارگروه های فعال رادیو محرم است.

دبیر رادیو محرم گفت: سال ۹۶ که رادیو محرم افتتاح شد، تنوع مداح  ها ۱۰ نفر بود که در حال حاضر این تنوع به ۴۰ نفر افزایش یافته که این مهم نتیجه تلاش همکاران ما در بخش تامین آرشیو است.

اشتری در پایان خاطر نشان ساخت: برنامه های رادیو محرم از شب نخست محرم آغاز می شود و هر شب و هر صبح در رادیو محرم بخش های ثابت نیز ایجاد شده است تا شنونده ها در صورت تمایل همراهی داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • کریم پریرمی IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
    0 0
    باسلام خدمت عزیزان محترم در رادیو محرم ، بنده اهل تبریز وترک هستم خواهشا نوحه های ترکی بیشتری بذارین باتشکر