جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ دیدار مسئولین هیئت خادم الرضا قم با ایت الله اعرافی

حوزه/ حمید نادری گفت: هیئت خادم الرضا درخواست زمین چمن ۸۰۰۰ متر مربعی را داده و موافقت های لازم هم کسب کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت پیمان، دبیرکل مجمع جهانی شیعه شناسی در نشست مسئولین هیئت خادم الرضا (ع) با مدیر حوزه های علمیه که صبح امروز در دفتر مدیریت حوزه برگزار شد گفت: مجمع جهانی شیعه شناسی توانسته است مطالعات و پژوهش های مهمی در زمینه دین پژوهی داشته باشد و ارتباطات خوبی با دنیا برقرار کند.
وی افزود: در بحث کرونا و آگاه سازی مردم در رعایت دستورالعمل ها، همچنین در بحث مهدویت کارهای خوبی از سوی این مجمع انجام گرفته است.
رئیس شورای سیاست گذاری هیئت خادم الرضا (ع) گفت: هیئت خادم الرضا با ربع قرن سابقه فعالیت در تلاش است تا در راستای ترویج مکتب اهل بیت چه در داخل کشور و چه در خارج از مرزها اقدامات مفیدی داشته باشد.
وی افزود: امسال گزارش جامعی از فعالیت های این هیئت تدوین شد که به سمع و نظر مسئولین و بزرگان برسد.
آیت پیمان اظهار داشت: در سال گذشته تا قبل از شیوع بیماری کرونا، ۸۰ مراسم در حوزه ی بین الملل از سوی این هیئت برگزار شد.
وی گفت: در این ایام نیز این هیئت به تلاش های خود ادامه داده و از فرصت فضای مجازی استفاده کرده است؛ به طوری که به مدت ۱۰ شب برنامه پخش سخنرانی اساتید داخل کشور و خارج از کشور را داشته و با مخاطبین بسیاری در داخل و خارج از کشور ارتباط گرفته است.
 حمید نادری در ادامه این نشست گفت: از نیمه شعبان امسال تعداد ۲۰۰ بسته از مواد شوینده به هیئت داده شد ولی آن ها را با کمک مردم به تعدادی با ارزش تقریبی ۷۰۰ میلیون تومان رساندیم و آن ها را در بین مردم بویژه در محلات فقیرنشین پخش کردیم.
وی افزود: در حال حاضر نیز جمع آوری کمک های مردمی و تهیه و پخش بسته های حمایتی از سوی این هیئت در حال انجام است.
مسئول هیئت خادم الرضا (ع) اظهار داشت:  این هیئت به برگزاری کلاس های شناخت آسیب های اجتماعی بویژه در حوزه خانواده، در کنار توزیع بسته های حمایتی اقدام کرده است.
وی با اشاره به اینکه پیگیری مسائل محرم امسال هم از دیگر برنامه های این هیئت بوده عنوان داشت: در حال حاضر درخواست زمین چمن را با مساحت ۸۰۰۰ متر مربع را داده ایم تا مراسم در محیط وسیع و رو باز برگزار شود و خوشبختانه موافقت های لازم در این مورد هم اخذ شده است.
نادری خاطرنشان کرد: در برنامه ریزی های انجام گرفته سعی بر این شده سینه زنی ها را به حداقل برسانیم تا از احتمال ابتلای مردم به کرونا کاسته شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha