سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
گروه رشد

حوزه/ مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی جام غدیر به همت گروه جهادی رشد و سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم در سالن همایش اداره کل تبلیغات اسلامی قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سرهنگ پاسدار مهدی کبیری پور طی سخنانی در مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی جام غدیر که به همت گروه جهادی رشد و سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم در سالن همایش اداره کل تبلیغات اسلامی قم برگزار شد، با تأکید بر لزوم اهتمام هر چه بیشتر بسیجیان و فعالان جهادی به امر ورزش اظهار داشت: سه توصیه کلیدی مقام معظم رهبری به نسل جوان مبنی بر تحصیل، تهذیب و ورزش همواره باید مورد توجه ما باشد، چرا که با تقویت این سه بُعد مهم است که زمینه تعالی و شکوفایی هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان این مرز و بوم فراهم می شود.

وی افزود: به خصوص در گام دوم انقلاب باید هر چه بیشتر و بهتر زمینه های رشد اخلاقی، معنوی و نیز توجه به نشاط و شادابی نسل جوان در سایه ورزش فراهم شود و نهادها و دستگاه های دولتی و حاکمیتی قطعاً در این راستا نقش بسیار مهمی برعهده دارند.

حجت الاسلام حسنعلی خوئینی، مسئول گروه جهادی رشد نیز با اشاره به حضور بیش از ۵۰۰ نوجوان و جوان قمی در قالب حدود ۴۰ تیم ورزشی در مسابقات فوتسال جام غدیر ابراز داشت: استقبال بالای نسل جوان از این گونه برنامه ها، حقیقتاً ضرورت توجه مضاعف به این گونه فعالیت ها در راستای ارتقای نشاط و شادابی جوانان و نوجوانان را یادآور می شود و این که مسئولان هر چه بیشتر و بهتر از این گونه برنامه ها در سطح استان حمایت کنند.

گفتنی است در پایان این مراسم از اعضای سه تیم برتر مسابقات به ترتیب تیم های میعاد، منتظران و شهید فاتح با اهدای لوح و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha