پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
«کنگره بیانیه گام دوم انقلاب انقلاب اسلامی از منظر قرآن و حدیث» - کراپ‌شده

حوزه/معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان بر ضرورت تبیین گام دوم انقلاب در مجالس عزای حسینی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام محمد ولی پور، معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان، امروز در  اختتامیه همایش توجیهی مبلغان، در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان، گفت: ماه های محرم و صفر فرصتی مغتنم برای تبلیغ و تبیین سیره اهل بیت (ع) و ترویج سبک زندکی اسلامی در جامعه است . 

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و اهمیت حفظ سلامتی مردم، عزاداری ها با رعایت نکات و پروتکل های بهداشتی در فضاهای باز برگزار می شود، افزود: در خصوص برگزاری مراسم عزاداری در نقاط مختلف شهری و روستایی تهمیدات لازم اندیشیده و جلساتی با مبلغان، مسئولان و کارشناسان بهداشت برگزار شده است. 

وی با اشاره به اینکه مبلغان در فضای مجازی نیز به تبلیغ بپردازند، گفت: تبیین سیره اهل بیت(ع)، بیان شاخصه ها و اصول سبک زندگی اسلامی، احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر، تبیین راهکارهای استحکام بنیان خانواده، راه های اصولی مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن و ... از جمله مطالب و سرفصل هایی است که خواهران و برادرانی که به امر مقدس تبلیغ مشغول هستند، باید در انجام رسالت خود آنها را لحاظ نمایند . 

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه بیان شاخصه های دشمن شناسی، استکبار ستیزی، ولایت مداری و  بصیرت افزایی از دیگر رسالت های روحانیون در امر تبلیغ است، خاطرنشان کرد: مبلغان برای تبلیغ موفق و  اثرگذار در جامعه باید به آیات و روایات قرآن کریم و  مطالب گهر بار نهج البلاغه رجوع نمایند . 

حجت الاسلام ولی پور در پایان بر تبیین گام دوم انقلاب تاکید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha