پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن اکبری

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابیطالب(ع)، خدمت رسانی خالصانه گروه های جهادی را حرکت در مسیر اعتلای نظام و انقلاب برشمرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن اکبری، پیش از ظهر امروز طی سخنانی در مراسم تجلیل از گروه های برتر جهادی سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم که در ساختمان شهید آیت الله سعیدی برگزار شد، با اشاره به خدمات کم نظیر و ماندگار بسیجیان و به خصوص طلاب بسیجی و جهادگر در جریان مقابله با کرونا و نیز برگزاری رزمایش همدلی مؤمنانه اظهار داشت: آن چه مهم است این که در امر خدمت رسانی و محرومیت زدایی باید پیش از هر چیز رضایت خدای متعال را در نظر گرفت و به همین خاطر است که کار مخلصانه این قدر بها و ارزش دارد.

وی افزود: برکات خاص پروردگار زمانی برای ما حاصل می شود که خود را برای خدا خالص کرده و به وظیفه الهی و انسانی خویش به درستی عمل نماییم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم همچنین گفت: وقتی کار ما برای خدا باشد و کسب رضای الهی را ملاک و معیار قرار دهیم، در آن صورت حتی اگر از ما اسمی بُرده نشده و تجلیلی هم از فعالیت ما صورت نگیرد، مهم نیست چرا که ارزش کار به این است که برای خدا و خالصانه انجام شده است.

وی در ادامه با تأکید بر این که خدمت رسانی خالصانه گروه های جهادی، حرکت در مسیر اعتلای نظام و انقلاب اسلامی است، ابراز داشت: با توجه به دشمنی های بسیاری که علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دنیا وجود دارد، ما باید هر چه بیشتر در مسیر خدمت صادقانه به مردم و به ویژه محرومان گام برداریم، کما اینکه امام راحل و مقام معظم رهبری بارها فرمودند که خدمت به مردم بهترین راه مقابله با استکبار و آمریکاست.

حجت الاسلام و المسلمین اکبری ضمن تقدیر از حرکت های جهادی و مخلصانه طلاب و روحانیون بسیجی در جریان مقابله با کرونا و رزمایش همدلی مؤمنانه گفت: ما نباید در مواجهه با حجم مشکلات و موانع از ادامه مسیر نااُمید شویم، بلکه باید با توکل بر خدا و استعانت از ائمه اطهار(ع) به پیش برویم که قطعاً نصرت الهی با ما خواهد بود.

وی تأکید کرد: امروز دیگر رسالت روحانیت صرفاً منحصر به تبیین احکام و حراست از فرهنگ دینی نیست بلکه ما باید در مسیر ارتقای سطح رضایتمندی مردم از نظام و انقلاب گام برداریم و اهتمام نسبت به حرکت های جهادی قطعاً یکی از همین زمینه هاست.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha