جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 914922
۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳
نمایشگاه عطر تربت

حوزه/ دومین نمایشگاه عطر تربت با حضور مدیران استانی و مسئولین هیئت های مذهبی استان قم، عصر چهارشنبه ۲۹مردادماه افتتاح شد و تا ۳۱ مرداد در محوطه مجتمع صدرا دایر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، نمایشگاه عطر تربت به مناسبت فرا فرارسیدن ایام ماه محرم و عزای سید و سالار شهیدان در غرفه های گوناگون اعم از لباس محرمی، پخش ارزاق خوراکی با قیمت مناسب برای هیئات، کتاب های عاشورایی و اقلام فرهنگی و نیز غرفه پخش مواد ضدعفونی کننده و ماسک، با حضور جمعی از مسئولین استانی و مسئولین هیئات مذهبی قم عصر امروز در مجتمع صدرا(مشکوة) برگزار شد.

طی این مراسم پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، گروه طبل نوازی به نواختن پرداختند و مجلس را به یاد ایام محرم هرسال برد.

جواد اشعری، رئیس شورای هیئات مذهبی قم سپس ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این شورا در چند ماه اخیر گفت: از این پس کلیه خدمات ارائه شونده به هیئات از طریق سامانه اینترنتی که به تازگی راه اندازی شده است انجام می گیرد.

ابوالقاسم مقیمی، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم در ادامه بیان داشت: مجموعه عوامل و مسئولین شهرداری قم امسال قصد برپایی با شکوه مجالس عزای حسینی با رعایت پروتکل های بهداشتی را دارد و در این راستا فضاهای لازم را در اختیار هیئات مذهبی قرار خواهد داد.

سپس با روضه خوانی و ذکر مصیبت اهل بیت علیهم السلام حاضرین به استقبال ماه محرم رفتند و در پایان نیز به بازدید از غرفه های نمایشگاه پرداختند.

این نمایشگاه تا ۳۱ مرداد و همه روزه از ساعت ۱۸ الی ۲۳ دایر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha