جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
پویش من عاشورا میخوانم

حوزه/معاون فرهنگی تبلیغی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان همدان از برگزاری پویش «#من_عاشورا_میخوانم» خبر داد.

مریم جان جان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان،از برگزاری پویش «#من_عاشورا_میخوانم»، در آستانه فرا رسیدن ماه عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) خبر داد.
وی در ادامه بیان کرد :  باتوجه به وضعیت کنونی کشور در شرایط بیماری کرونا و اهمیت سلامتی مردم، و لزوم تلاش برای حفظ سلامتی مومنین ، معاونت فرهنگی تبلیغی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان همدان با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان ، اقدام به برگزاری پویش "#من _ عاشورا_ می خوانم "نموده است.

معاون فرهنگی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان همدان ادامه داد: این پویش با هدف دعا برای رفع بیماری و نجات جامعه بشری از این ویروس منحوس و مهیا شدن فضایی سالم و عاری از هرگونه استرس حضوری برای برگزاری جلسات عزاداری محرم برگزار شده است که با عنایت و استمداد از ساحت مقدس حضرت سیدالشهدا(ع) ازشب اول محرم تا ظهر عاشورا اجرا خواهدشد.

وی تصریح کرد : شیعه برای ترویج فرهنگ عاشورا خون های زیادی داده است و مردم ،فرهنگ عاشورا را فرهنگ غنی می دانند و درهمین راستا اعتقاد خود را به اهل بیت(ع) و ارزشهای عاشورایی نشان داده اند و معتقدند که ترویج فرهنگ عاشورا، سبب کاهش آسیب ها و معضلات اجتماعی است.

خانم جان جان در پایان اذعان کرد: به تعدادی از شرکت کنندگان که در این پویش شرکت نمایند به قید قرعه، کمک هزینه سفر به کربلای معلی اهدا خواهد شد و از همه فعالین فرهنگی عرصه خدمت در مکتب حسینی درخواست می شود، اطلاع رسانی گسترده در تمامی پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی را جهت شرکت حداکثری مردم در این پویش و بهره مندی از مفاهیم عمیق زیارت عاشورا را داشته باشند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فاطمه اسکندری برزیدگان IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
    0 0
    جانم فدای اربابم حسیییییین علیه السلام. مفاهیم زیارت عاشورا بسیاربلنداست بیایید هرروز یک جمله ازآن رابعنوان راهبردمعنوی وسیاسی مانندشعار قرارداده درآغازاخباروگفتگوها وبرنامه هاتکرارنمایید
  • عاطفه شوذبی IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
    0 0
    سلام خیلی عالی،،،خدا خیرتون بده،،،اجرتون با امام حسین علیه السلام،،، ان شاءالله که به زودی زود بطلبه آقا امام حسین علیه السلام برم پابوسش ،،،،،من از امروز به امید خدا هر روز زیارت عاشورا می خونم تا عصر عاشورا،،،