چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
تصاویر/ رونمایی از سایت مرکز تربیت مبلغ حوزه های علمیه

حوزه/ از سایت مرکز تربیت مبلغ-معلم حوزه های علمیه با حضور رئیس کل دانشگاه فرهنگیان، رئیس مرکز تربیت مبلغ -معلم و سرپرست معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه در واحد ۷ مجتمع آموزشی شهید صدوقی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، صبح امروز از سایت مرکز تربیت مبلغ معلم حوزه های علمیه با حضور رئیس کل دانشگاه فرهنگیان، رئیس مرکز تربیت مبلغ معلم و سرپرست معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه در واحد ۷ مجتمع آموزشی شهید صدوقی رونمایی شد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین ملانوری در این آیین رونمایی گفت: مرکز تربیت مبلغ-معلم حوزه اولین تجربه ی بین نهادی میان حوزه علمیه و دولت است.

وی گفت: روال قانونی تشکیل این مرکز نیز در مجلس، دولت و حوزه علمیه پس از دوسال کار و تلاش به اتمام رسیده و به دنبال جذب طلاب به جهت تربیت مبلغ-معلم و تزریق این افراد به مدارس کشور هستیم.

سرپرست معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه در ادامه این مراسم ضمن تقدیر از مسئولین این مرکز نوپا و تشکر از مسئولین دانشگاه فرهنگیان به جهت همکاری در تأسیس آن عنوان داشت: امیدواریم این مرکز بتواند مرکز پرورش معلمینی عالم، دلسوز و متدین باشد تا بتوانند برای آینده ی این مرز و بوم خدمات شایانی را ارائه دهند.

دکتر حسین خنیفر، رئیس دانشگاه فرهنگیان نیز در این آیین رونمایی ابراز داشت: تربیت معلم در ایران قدمتی ۲۰۸ ساله دارد و در حال حاضر دانشگاه فرهنگیان این مسئولیت مهم را عهده دار است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: ما به دنبال تربیت معلم تراز و در شأن انقلاب اسلامی هستیم و برای رسیدن به هدف هم ورودی های این دانشگاه را با انجام مصاحبه و گزینش انتخاب میکنیم و هم برای دانشجویان برنامه های فرهنگی متعددی را همواره اجرایی می نماییم.

گفتنی است در این مراسم، سایت مرکز تربیت مبلغ-معلم حوزه های علمیه رسما رونمایی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    0 0
    نشانی سایت؟