چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/ دیدار نماینده آیت الله اعرافی با آیت الله موسوی تهرانی

حوزه/ هیئتی از حوزه علمیه به نمایندگی از آیت الله اعرافی در منزل استاد موسوی تهرانی از اساتید پیشکسوت حوزه حضور پیدا کرده و از سال‌ها کوشش علمی ایشان تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجج الاسلام والمسلمین علی علیزاده مشاور مدیر و مسئول حوزه مدیریت حوزه‌های علمیه و کارگر شورکی از مدیران ارشد جامعه المصطفی و جناب آقای سید احمد حسینی  مشاور مدیر حوزه های علمیه در امور ارتباطات به نمایندگی از آیت الله اعرافی با حضور در منزل استاد موسوی تهرانی با این استاد پیشکسوت حوزه دیدار و گفت‌وگو شد.
هیئت اعزامی از حوزه علمیه، ضمن ابلاغ سلام آیت الله اعرافی از این استاد پیشکسوت حوزه و سال‌ها تلاش و کوشش ایشان تقدیر و تکریم کردند.


استاد موسوی تهرانی نیز با تشکر از حضور هیئت اعزامی، از اهتمام آیت الله اعرافی به امور حوزه‌های علمیه و تلاش وی برای  پیشبرد امور تقدیر کرد.
در این جلسه صمیمی خاطراتی از سال‌ها تدریس استاد موسوی تهرانی و فعالیت اثربخش شاگردان وی در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی بیان شد.
تفقد از اساتید پیشکسوت حوزه، جزو برنامه‌های جاری آیت الله اعرافی است. پیش از این نمایندگان مدیر حوزه‌های علمیه در منزل  حجج اسلام والمسلمین فاضل کرمی و مهدی بیگدلی از اساتید و ممتحنین سابق شفاهی حوزه حضور پیدا کرده بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ج ع. IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    3 0
    باید قدردان استاد موسوی تهرانی بود
  • بی نام نشان IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    2 0
    خداوند رحمتش کنه حق شایانی بر ذمه اکثر طلاب داشتن
  • حسن IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    0 0
    رحمت و رضوان خدا بر استاد عزیزم از خداوند عاجزانه درخواست می کنم که ایشان و همسر مکرمه شان را با اهل بیت عصمت و طهارت محشور بفرماید.