جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اسماعیل قهرمانلو تهذیب زنجان

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه زنجان از برگزاری دوره تربیت بومی مشاور دینی طلاب در حوزه علمیه زنجان خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل قهرمانلو در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» اظهار داشت: دوره مقدماتی مشاوره با وجود شیوع ویروس کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی به نحو مطلوبی برگزار شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه زنجان افزود: در این دوره  ۱۶۰نفر از طلاب برادر و خواهر ثبت نام کردند و توسط اداره مشاوره معاونت تهذیب تست روانشناسی اخذ و مصاحبه  ورودی به عمل آمد از میان۱۶۰ نفر ۴۱ نفر برای شرکت در دوره  پذیرفته شدند.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در ۹سرفصل ۱۲ساعته مباحث مشاوره مقدماتی  را جمعاً به مدت ۱۵۷ساعت گذراندند و همه اساتیدی که در دوره از آنها استفاده شد از اساتید مرکز مشاوره حوزه علمیه قم بودند.

حجت الاسلام قهرمانلو اضافه کرد: علاوه بر امتحانات کتبی هر سرفصل؛ از همه حاضرین در دوره مصاحبه پایانی به صورت عملی گرفته شده که ۳۴ نفر به مرحله تکمیلی راه پیدا کردند و به فضل خداوند بعد دهه محرم دوره تکمیلی  آغاز خواهد شد.

وی اظهار کرد: دوره مذکور از معدود دوره هایی بود که  با اتخاذ تدابیری در زمان کرونا متوقف نشد و با خروجی مطلوب برگزار گردید که موجب قدردانی مسئولین امر و معاونت تهذیب حوزه های علمیه واقع گردید.

معاون تهذیب حوزه علمیه زنجان یادآور شد: با پیگیری و راه اندازی مرکز تخصصی سطح۳ رشته مشاوره اسلامی در استان، همچنین تأسیس مرکز مشاوره حوزه  از دیگر برنامه های معاونت تهذیب استان در بخش مشاوره می باشد، که بحمدالله در سال تحصیلی جدید در سطح۳ دانش پژده می پذیرد.

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha