دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مسابقه کتابخوانی محرم با محوریت کتاب ۷۲ سخن عاشورایی

حوزه/ مدرسه علمیه بانوامین(ره) تهران، مسابقه کتابخوانی محرم را با محوریت کتاب ۷۲ سخن عاشورایی، ویژه طلاب خواهر مدارس علمیه استان تهران برگزار می کند.

خانم فاطمه واسعی، مدیر مدرسه علمیه بانو امین(ره)، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اعلام این خبر، افزود: جهت بزرگداشت ماه محرم و در راستای تبیین معارف واقعه عاشورا، مدرسه علمیه بانوامین(ره) تهران، مسابقه کتابخوانی محرم را با محوریت کتاب «۷۲ سخن عاشورایی» تالیف مقام معظم رهبری، ویژه طلاب خواهر مدارس علمیه استان تهران برگزار می کند.

وی با اشاره به علت انتخاب این کتاب برای مسابقه کتابخوانی، ابراز داشت: انتخاب این کتاب با هدف بهره‌مندی بیشتر طلاب از فضای معنوی ماه محرم و ترویج اندیشه‌های مقام معظم رهبری در شعور حقیقی قیام امام حسین(علیه السلام) می باشد. این مسابقه به همت مدرسه علمیه بانوامین(ره) تهران، ویژه طلاب خواهر استان تهران برگزار می‌شود.

خانم واسعی اظهار داشت: کتاب «۷۲ سخن عاشورایی» شامل شرح اندیشه‌های مقام معظم رهبری در حوزه قیام امام حسین(علیه السلام) و وقایع عظیم عاشورای سال۶۱ هجری قمری و منشور جامع بصیرت دینی، سیاسی و اعتقادی است.

وی با اشاره به ویژگی های مسابقه کتابخوانی «۷۲ سخن عاشورایی»، تصریح کرد: محدوده مسابقه کل کتاب می باشد که به صورت متوالی در فصول و اجزای مختلف و در زمان بندی های صورت گرفته انجام خواهد شد و بنا داریم این مسابقه کتابخوانی را نسبت به سایر کتب مقام معظم رهبری نیز برگزار نماییم زیرا هدف اصلی از این مسابقات آشنایی طلاب با مبانی فکری و اندیشه های رهبری در سطوح مختلف رفتاری و سبک زندگی ایشان است.

خانم واسعی در پایان با بیان این که مهلت ارسال پاسخنامه ۱۴ شهریورماه ۹۹ مصادف با ۱۵ محرم الحرام می باشد، گفت: علاقه مندان جهت ثبت نام و شرکت در این مسابقه؛ نام، نام خانوادگی، شماره تماس، کد طلبگی و حوزه محل تحصیل خود را به آیدی https://eitaa.com/Ketabyarebanooamin در پیام رسان ایتا ارسال نمایند و با عضویت در کانال کتاب خوانی مدرسه علمیه بانو امین(ره) نسبت به دریافت فایل کتاب و سوالات مسابقه اقدام کنند. همچنین به برگزیدگان این دوره جوایز ارزنده ای تقدیم خواهد شد. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha