جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دوره آموزشی اساتید مدرسه معصومیه قم

حوزه/ جلسات آشنایی اساتید و کارکنان مدرسه علمیه معصومیه با سامانه (LMS) آموزش مجازی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و مراجع عظام دامت برکاتهم مبنی لزوم همراهی با ضوابط و تصمیمات عالی و با توجه به شرایط ویژه کشور و به خاطر جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، با همت جهادی همکاران مرکز فن آوری مدرسه، سامانه آموزش الکترونیک مدرسه علمیه معصومیه در بستر LMS جهت بهره مندی اساتید و طلاب مدرسه در سال تحصیلی جدید آماده شده است .

بر اساس این گزارش، جلساتی جهت آشنایی اساتید و کارکنان مدرسه علمیه معصومیه با سامانه (LMS) آموزش مجازی برگزار شد.

در جلسه آشنایی اساتید با سامانه، حجت الاسلام و المسلمین قنواتی مدیر مدرسه معصومیه ضمن تاکید بر ضرورت ورود به عرصه آموزش مجازی و لزوم بازیابی ساحتها و ابعاد مختلف فعالیتهای حوزوی در بستر فضای مجازی گفت: در نیم سال تحصیلی گذشته که دروس به صورت غیر حضوری برگزار گردید، دروس ارائه شده مدرسه علمیه معصومیه، ۶۰۰۰ جلسه کلاس درس بوده است.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین مومنی راد، مسئول امور اساتید مدرسه نحوه ی تدریس در فضای مجازی بر بستر LMS و آموزش آنلاین را تشریح کرد و گفت: تدریس ها در سال تحصیلی جدید در سامانه آموزشی الکترونیکی مدرسه که قابلیت های گسترده تری نسبت به شیوه برگزاری سابق دارد، برگزار خواهد شد.

دوره آموزشی کار با سامانه آموزش الکترونیکی مدرسه ویژه اساتید هفته آینده به صورت مجازی و با شرکت همه اساتید برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha