جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مسعود کاویانی

حوزه/ مسعود کاویانی مدیر رادیو معارف و رادیو محرم بیان داشت: رادیو محرم در تلاش است تا شیوه ی صحیح عزاداری را که مورد رضای اهل بیت علیهم السلام باشد در جامعه ترویج دهد و به سبک های سنتی عزاداری بپردازد و مقتل خوانی را احیا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مسعود کاویانی در آیین افتتاح رسمی رادیو محرم که عصر روز پنجشنبه با حضور مدیر حوزه های علمیه کشور، جمعی از مسئولین استانی قم، رئیس صدا و سیمای این استان و با پخش پیام حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در سالن کوثر صدا و سیمای قم برگزارشد، عنوان داشت: امسال چهارمین سال فعالیت رادیو محرم است که در پاسخ به یک مطالبه و نیاز اجتماعی مردم در ایام محرم ایجاد شده است.

وی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم گفت: مردم نیاز دارند به این که رسانه ملی برنامه ی ویژه و اختصاصی برای محرم داشته باشد.

کاویانی اظهار داشت: ساحت محرم و ساحت عزاداری حسینی از این حیث که منبع قوت اسلام است همواره مورد تهدید و تحریف از سوی دشمنان اسلام قرار گرفته است.

وی افزود: رادیو محرم در تلاش است تا شیوه ی صحیح عزاداری را که مورد رضای اهل بیت علیهم السلام باشد در جامعه ترویج دهد و به سبک های سنتی عزاداری بپردازد و مقتل خوانی را احیا کند.

مدیر رادیو معارف گفت: سعی کرده ایم بخشی از محدودیت های این ایام را که باعث شد تا به پویش «هر خانه یک حسینیه» برسیم و برای این کار رادیو محرم برنامه های مناسب با این روزها را اجرا خواهد کرد.

وی تصریح کرد: رادیو محرم از یکم تا دوازدهم محرم در ساعات ۱۱صبح تا ۱۱ و ۳۰ دقیقه و همچنین در ساعت۱۸ تا ۱۸ و ۳۰ دقیقه از طریق سیستم های نصب شده در خیابان های محل راهپیمایی شهرها پخش خواهد شد.

مدیر رادیو محرم در پایان خاطرنشان کرد: از بین شبکه های رادیویی مناسبتی، رادیو محرم تنها رادیویی است که به صورت تمام وقت و مستقل فعالیت دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha