یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دوره دانش افزایی پژوهشی اساتید مدارس علمیه خوزستان

حوزه/ در راستای اجرای ماده واحده ارتقاء دانش مهارت پژوهشی اساتید، مصوب شورای پژوهش حوزه‌های علمیه به ریاست آیت‌الله اعرافی، کارگاه‌های دانش‌افزایی پژوهش اساتید در سطح استان خوزستان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی آریاخاکی، معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به برگزاری کارگاه‌های دانش‌افزایی پژوهش اساتید، اظهارداشت: در راستای اجرای ماده واحده ارتقاء دانش مهارت پژوهشی اساتید، مصوب شورای پژوهش حوزه‌های علمیه به ریاست آیت‌الله اعرافی، کارگاه‌های دانش‌افزایی پژوهش اساتید در سطح استان خوزستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه طبق مصوبه مذکور، صدور کد تدریس و ارتقاء حکم اساتید، منوط به گذراندن موفق دوره یاد شده می‌باشد، تصریح کرد: اساتید مدارس علمیه موظف هستند دوره‌های ارتقاء دانش و مهارت‌های پژوهشی را طی کنند.

حجت‌الاسلام آریا خاکی، با اشاره به تبصره مصوبه مذکور اضافه کرد: معاونت پژوهش موظف است نسبت به اجرای ماده مزبور اقدام نماید و معاونت آموزش نیز تنها اساتیدی را که در دوره‌های یاد شده موفق به اخذ گواهی‌نامه شده‌اند، جهت تدریس استفاده نماید.

معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان اظهارداشت: اساتیدی که مستندات دال بر گذراندن دوره‌های مشابه قابل تطبیق بر سرفصل‌های ماده مذکور را ارائه نمایند، از گذراندن دوره معاف خواهند بود.

وی در پایان گفت: اساتیدی که مستندات دال بر گذراندن دوره‌های مشابه قابل تطبیق بر سرفصل‌های ماده مذکور و یا مدرک سطح چهار حوزه و یا معادل دانشگاهی آن را ارائه نمایند از گذراندن دوره معاف خواهند بود.همچنین اساتید بالای ۵۰ سال نیز از شرکت در این دوره معاف می‌باشند.

لازم به ذکر است، نخستین مرحله این کارگاه ۱۵ الی ۲۰ شهریور با حضور حجت‌الاسلام دکتر اسلام پور کریمی در حوزه علمیه اهواز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha