جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جلسه هماهنگی برنامه‌های تبلیغی ماه محرم در ماداگاسکار

حوزه/ در جلسه‌ای با حضور نماینده منطقه‌ای جامعة المصطفی العالمیة برنامه‌های تبلیغی ماه محرم در کشور ماداگاسکار بررسی و مشخص شد.

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری حوزه، جلسه برنامه ریزی برنامه های مشترک فرهنگی ایام محرم و صفر سال ۱۴۲۲ هجری قمری با حضور مسئولان و مبلغان در ماداگاسکار برگزار شد.

در این جلسه دکتر سید مهدی طاهری مدیر منطقه ای جامعه المصطفی العالمیه در ماداگاسکار و نماینده مجمع جهانی اهل بیت(ع)، شیخ حنیف رئیس کنسول خوجه های اثنی عشری ماداگاسکار و رئیس مرکز رسول اکرم (ص) و شیخ رجال مسئول مرکز مبلغان اثنی عشری ماداگاسکار (امی) حضور داشتند.
در این جلسه مقرر شد فعالیت‌ها و برنامه‌های ماه محرم بین ۴ مرکز به صورت مشترک انجام شود که شامل تفسیر آیات مربوط به اهل بیت و حضرت امام حسین(ع)، ترجمه چهل حدیث از حضرت امام حسین و احادیثی از پیامبر درباره ایشان و برگزاری کارگاه سخنرانی و فن خطابه به زبان مالاگاسی برای طلاب و مبلغین است.
همچنین معرفی کتب معتبر مقتل و پاسخ به شبهات روز در مورد قیام عاشورا توسط مبلغان به زبان مالاگاسی انجام خواهد شد.
تهیه داستان کوتاه صوتی و مسابقه بهترین نقاشی در موضوع «قیام عاشورا و حضرت امام حسین علیه‌السلام» هم از برنامه‌های تدارک دیده شده برای کودکان و نوجوانان است.

برگزاری مسابقه حفظ ادعیه وارث، ناحیه مقدسه و اربعین و قرائت زیارت وارث برای عموم شیعیان و کمک به نیازمندان مسیحی و معرفی حضرت امام حسین(ع) به آن ها از دیگر برنامه‌های اعلام شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سید IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    0 0
    سلام علیکم برادر عزیز عکس را درست نزدید. در این عکس تصویر شیخ حنیف نیست.