چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
نشست خبری فرمانده ناحیه احمد بن موسی(ع) شیراز

حوزه/ فرمانده ناحیه سپاه احمد بن موسی(ع) شیراز گفت: دشمن به‌خوبی می‌داند که در نبرد سخت همیشه بازنده خواهد بود، به همین دلیل امروز استکبار بیش ازهر زمان دیگری به دنبال جنگ در عرصه های فرهنگی و اقتصادی است.

مرتضی خسروانی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به برگزاری جشنواره مالک اشتر اظهار داشت: این برنامه به دلیل قدردانی از بسیجیان برتر و نمونه شرق شیراز برگزار شد.

وی در ادامه به اهداف برگزاری جشنواره مالک اشتر اشاره کرد و افزود: جشنواره مالک اشتر هر ساله به‌منظور ترویج شایسته‌سالاری و ایجاد زمینه برای رشد فرماندهان، مدیران و رده­ های موفق و برتر برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه سپاه احمد بن موسی(ع) شیراز جشنواره مالک اشتر را فرصتی برای ارتقای فرهنگ بسیج و فرهنگ کار جهادی دانست و تصریح کرد: این جشنواره اهدافی چون وحدت رویه و نظام ­مند شدن انتخاب رده‌ها، ترغیب در رفع معایب اساسی و مأموریتی، رشد بیشتر رده­ ها، استفاده بیشتر از فرصت­ ها و توانمندی­ ها و ظرفیت­ ها، زمینه بروز خلاقیت­ ها و نوآوری ها برای تحولی سازنده و پیش برنده و ارج نهادن به تلاش­ های بسیج در راستای مأموریت­ ها را دنبال می‌کند.

وی، شکست دشمن در جنگ سخت را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: دشمن به‌خوبی می‌داند که در نبرد سخت همیشه بازنده خواهد بود، به همین دلیل امروز استکبار بیش ازهر زمان دیگری به دنبال جنگ در عرصه های فرهنگی و اقتصادی است.

خسروانی در ادامه با تاکید بر اینکه جنگ فرهنگی و اقتصادی را به حول و قوه الهی، با صبر مردم و تلاش و جهاد بسیجیان جوان در عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی خواهیم برد، بیان کرد: مردم باید به توطئه های دشمنان هوشیار باشند، این بار هم دشمن همچون جبهه­‌های دیگر شکست خواهد خورد و پیروزی بزرگ تری برای انقلاب اسلامی رقم­ می خورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha