شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 915400
۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
حجت الاسلام سید عباس حسینی پور

حوزه/ در جلسه معاونان آموزش مدارس علمیه استان یزد، مسائل آموزشی سال تحصیلی آینده بررسی شد.

حجت الاسلام سید عباس حسینی پور معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد، در حاشیه جلسه معاونین آموزش مدارس حوزه علمیه استان یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، از آغاز سال تحصیلی جدید این حوزه از ۱۵ شهریور ماه  خبر داد.

وی افزود: تقویم آموزشی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ مدیریت حوزه علمیه استان یزد بر دو شیوه ایام عادی و ایام کرونایی بسته شده و از مزیت های این تقویم آموزشی نسبت به سال های گذشته افزایش روزهای درسی و در اختیار قرار دادن برخی از روزها برای مدارس برای برگزاری برنامه های تهذیبی، پژوهشی و فوق برنامه ها است.

معاون آموزش حوزه علمیه یزد، درباره شیوه برگزاری کلاس ها به صورت حضوری یا مجازی گفت: پیشنهادهایی از سوی معاونت آموزش جهت برگزاری دروس مطرح شده، مدیران و معاونین آموزش مدارس نیز نظرات خود را در این باره بیان کردند که در چند روز آینده تصمیمی مناسب که دربردارنده تصمیمات ستاد کرونای استان باشد اتخاذ می شود که هم دروس سال تحصیلی به بهترین شکل برگزار شود و هم طلاب از ابتلای به ویروس کرونا در امنیت باشند.

حجت الاسلام حسینی پور در پایان گفت: موضوعات مربوط به مرخصی تحصیلی طلاب، برگزاری دوره های مکالمه عربی از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha