جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سید فادی

حوزه/ سید فادی السید گفت: کنفرانس علمای بزرگ کشورهای عربی و اسلامی در مقابله با عادی سازی و جنایت عادی سازان برگزار شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، بعد از خیانت امارات در اعلام عادی سازی با رژیم صهیونیستی بسیاری از کشورهای اسلامی ، علما و نخبگان نسبت به این اقدام امارات اعتراض خود را اعلام نموده و این اقدام را محکوم کردند.

در همین راستا موسسه امت واحده لبنان اقدام به برگزاری کنفرانسی در این خصوص نموده است.

"سید فادی السید" رئیس مرکز امت واحده لبنان گفت: سازمان ها و نهادهای فکری - فرهنگی در لبنان و ایران، شنبه کنفرانس علمی را از طریق فضای مجازی تحت عنوان" امارات و عادی‌سازان؛ در میان تحریم و فریب" به طور مجازی برگزار کردند.

 وی ادامه داد: این کنفرانس با هدف؛ ممانعت و جلوگیری از توطئه های خیانت بار و عادی سازی و فروش آرمان فلسطین توسط برخی از کشورهای عربی، برگزار شد.

سید فادی السید گفت: در کنفرانس مذکور موسسه بین المللی عاشورا ، مرکز امت واحده و مرکز اسلام اصیل و شورای علمای فلسطین و مجمع علمای مسلمانان در لبنان مشارکت کردند.

وی گفت: همچنین نخبگانی از بزرگان علما، فضلا و برجسته ترین علمای صاحب فتوا از کشورهای عربی و اسلامی از جمله؛ آیت الله شیخ محمد حسن اختری از ایران ، آیت الله شیخ عیسی قاسم از کشور بحرین و مفتی عراق شیخ مهدی الصمیدعی و مفتی لبنان شیخ احمد قبلان، شیخ ماهر حمود، بلال سعید شعبان دبیر کل حرکت التوحید الاسلامی مشارکت دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha