پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 915538
۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
خوک مرده در مسجدی در بوسنی و هرزگوین انداخته شد

حوزه/ جامعه اسلامی شهر براتوناتس در کشور بوسنی و هرزگوین از پیدا شدن یک خوک مرده در محوطه مسجد ابراز نگرانی کرده و این حادثه را به کلانتری محلی گزارش دادند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از سارایوو تایمز، پیدا شدن یک خوک مرده مقابل مسجد محلی شهر براتوناتس در بوسنی و هرزگوین، باعث ایجاد نگرانی در جامعه مسلمانان شد.

یک خوک مرده خانگی در حوالی ساعت ۱۲:۳۰ پنجشنبه در مقابل مسجد شهر پیدا شد. بلافاصله پس از اطلاع از این موضوع، این حادثه به کلانتری در براتوناتس گزارش شد.

الویر هودزیچ، رئیس شورای اسلامی جامعه براتوناتس خاطرنشان کرد: این کار نمی تواند تصادفی باشد زیرا این یک حیوان خانگی است که در مرکز براتوناتس یا در نزدیکی مسجد پرورش نمی یابد و حیوان را باید به عمد آورد و در آن مکان ترک کرد.

وی گفت: این حادثه در اولین روز از سال ۱۴۴۲ هجری جدید رخ داد و علاوه بر این که ما و اعضای جماعت ما را ناراحت کرد، اکنون ما مطمئن هستیم که زباله‌هایی که تقریباً هر روز صبح در محوطه مسجد پیدا می‌کنیم به طور تصادفی یا به اشتباه در آنجا باقی نمانده است و عمدی در کار است.

جامعه اسلامی بوسنیایی خواستار رسیدگی به این حادثه شده است.

گذاشتن سر خوک یا گوشت خوک در محوطه مسجد یک تهدید علیه مسلمانان محسوب می‌شود و از آنجایی که مسلمانان گوشت خوک را حرام می‌دانند، این اقدام می‌توانند آزار و اذیت و بی‌حرمتی علیه مسلمانان منطقه نیز باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha