جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
میراث کریمه

حوزه/ مسابقه میراث کریمه ۲ به‌منظور آشنایی بیشتر عموم مردم با موزه آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) کار خود را از عید غدیر آغاز کرده و علاقه‌مندان فقط تا عاشورای حسینی برای شرکت در این مسابقه فرصت دارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، موزه فاطمی با هدف فراگیری درس‌ها و عبرت‌های موضوعی و کسب دانش و اطلاعات تمدنی، تاریخی، هنری و فرهنگی بر پایه اشیا و آثار موزه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و تداوم ارتباط با بازدیدکنندگان موزه و مخاطبان فضای مجازی مسابقات میراث کریمه را برگزار می‌نماید.

مخاطبان می‌توانند با بازدید و مشاهده اشیای نمایش یافته موضوع فاطمی و مطالعه زیرنویس آثار و یا مطالعه منبع مطالعاتی ارائه شده در صفحات موزه فاطمی در فضای مجازی سوالات این مسابقه را به آسانی پاسخ دهند و از جوایز ارزنده متبرکات فاطمه بهره مند شوند.

پاسخ نامه‌ها باید در قالب یک عدد ۱۴ رقمی به شماره سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۱۲۲ ارسال شود، همچنین افراد می‌توانند پرسشنامه مورد نظر را در صفحه سابقون پرتال جامع آستان مقدس فاطمی به نشانی https://quiz.amfm.ir/miras-karimeh2/ تکمیل کنند.

انداختن پاسخنامه مسابقه در صندوق مسابقات مستقر در تالار اول موزه فاطمی و ارسال پاسخ مسابقه به ادمین کانال موزه فاطمی در پیام رسان‌های اجتماعی به نشانی https://eitaa.com/haramqom_museum از جمله دیگر راهکارهای شرکت در این مسابقه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha