پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
همایش سواد رسانه

حوزه /مهلت ارسال مقالات به سومین همایش ملی سواد رسانه ای و اطلاعاتی تا پایان شهریور ماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دکتر معصومه نصیری، دبیر کمیته رسانه و تبلیغات این همایش در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه این تمدید در راستای پیگیری پژوهشگران برای نگارش مقاله جهت این رویداد صورت گرفته است، ابراز داشت: شورای راهبری همایش پایان شهریور را آخرین مهلت و آخرین تمدید برای ارسال مقالات تعیین کرد تا ضمن همراهی با نویسندگان مقالات، به چرخه تولید دانش در این زمینه نیز یاری رسانده باشد.

وی افزود: زمان برگزاری همایش آبان ماه است و در تاریخ برگزاری هیچ تغییری صورت نگرفته و لذا امیدواریم با برگزاری چند پیش نشست و پنل های تخصصی امکان ارائه را برای مقالات برگزیده فراهم شود که این پنل ها با حضور پژوهشگران و اساتید و با توجه به شرایط کشور از جهت روند شیوع بیماری کرونا یا به صورت مجازی یا با حضور حداقلی برگزار خواهد شد.

دبیر کمیته رسانه و تبلیغات سومین همایش ملی سواد رسانه ای و اطلاعاتی همچنین یادآور شد: این همایش از درجه علمی ISC برخوردار است و مقرر شده جوایز در دو سطح علمی ـ پژوهشی و علمی ـ ترویجی به پنج مقاله برتر اعطا شود که بر این اساس مقاله اول سطح علمی ـ پژوهشی، ۳ میلیون تومان، مقاله دوم، ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، مقاله سوم، ۲ میلیون تومان، مقاله چهارم، یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و مقاله پنجم، یک میلیون تومان جایزه نقدی دریافت خواهد کرد.

وی اضافه کرد: همچنین در سطح علمی ـ ترویجی، مقاله اول، یک میلیون تومان، مقاله دوم،   ۸۰۰ هزار تومان، مقاله سوم، ۶۰۰ هزار تومان، مقاله چهارم، ۴۰۰ هزار تومان و مقاله پنجم، ۲۰۰ هزار تومان جایزه نقدی دریافت می کنند.

نصیری همچنین از تلاش جهت چاپ مقالات برتر در نشریات علمی ـ پژوهشی و ترویجی کشور خبر داد و گفت: گرچه مقالات مطلوب و مناسب دریافتی به شکل رایج تمامی همایش‌ها در مجموعه کتاب مقالات این رویداد به چاپ خواهد رسید، اما تلاش خواهیم کرد که مقالات برتر در نشریات علمی معتبر کشور به چاپ برسد.

گفتنی است این همایش با مشارکت مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و توسط دانشگاه امام صادق(ع) آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود و علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت همایش به آدرس Milconf.ir مراجعه نمایند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha