جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست های علمی

حوزه/ سلسله نشست‌های علمی خانواده عاشورایی به همت موسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم و با همکاری مرکز فرهنگ خانواده و ازدواج دانشگاه شریف به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری حوزه، اولین جلسه این نشست علمی امروز دوشنبه ۳ شهریورماه ساعت ۱۸ با عنوان جایگاه زن و خانواده در واقعه عاشورا با ارائه ای حجت‌الاسلام‌والمسلمین حجت الله بیات عضو هیأت علمی دانشگاه قرآن و حدیث برگزار می شود.

جلسات بعدی این نشست‌های علمی به ترتیب با حضور دکتر لیلا مجدانی پژوهشگر خانواده با موضوع شاخصه‌های خانواده موفق برگرفته از فرهنگ عاشورا روز سه‌شنبه ۴ شهریورماه، سرکار خانم حوریه روشنی دوست پژوهشگر مطالعات قرآنی با موضوع خانواده آرمانی و ارتباطات خانوادگی در نهضت عاشورا روز ۵ شنبه ۶ شهریورماه و درنهایت روز جمعه حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوذر آذری پژوهشگر دین، فرهنگ و ارتباطات با موضوع تبیین ویژگی‌های خانواده‌های تمدن ساز در مکتب عاشورا برگزار خواهد شد.

هدف از برگزاری این نشست‌ها تعظیم شعائر حسینی و تأثیرات فرهنگ عاشورا در خانواده است که از طریق شبکه مجازی اینستاگرام به آدرس Ifstngo@ به‌صورت زنده پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha