چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
اداره رسانه و فضای مجازی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س)

حوزه/ رئیس اداره رسانه و فضای مجازی حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها گفت: خادمان این اداره از ویژه برنامه‌های آستان مقدس در دهه اول محرم محتواهای رسانه‌ای تولید و در فضای مجازی منتشر می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سید مرتضی موسویان طی گفت‌وگویی اظهار کرد: اداره رسانه و فضای مجازی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) در دهه اول محرم به تولید کلیپ از برنامه‌های این آستان مقدس اقدام و هر روز دو کلیپ کوتاه از مراسم‌ عزاداری تولید و در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی این آستان مقدس به نشانی  astanqom@ منعکس می‌کند.

وی اضافه کرد: تولید ۶ پادکست با موضوع امر به معروف و نهی از منکر و ۱۰ پادکست از محتوای منبرهای حرم مطهر با بهره‌مندی از بیانات حجت‌الاسلام والمسلمین میرباقری از جمله دیگر محتواهای تولیدی این اداره است.

رئیس اداره رسانه و فضای مجازی آستان مقدس بانوی کرامت گفت: از برنامه‌های شیرخوارگان حسینی، تعویض پرچم گنبد مطهر و سیاهپوش کردن حرم مطهر هر کدام یک کلیپ تولید و منتشر شده است.

وی یادآور شد: هر شب مراسم عزاداری دهه اول محرم، به صورت زنده از پرتال جامع آستان مقدس به نشانی amfm.ir/live و همچنین، شبکه‌های اجتماعی، شبکه استانی قم و شبکه سراسری قرآن منعکس می‌شود.

موسویان از تولید عکس نوشت معارفی با محوریت امام حسین علیه السلام و محرم یاد کرد و گفت: محتواهای مختلف ویژه فضای مجازی به همت خادمان تخصصی این اداره تولید و با مشارکت فعالان فضای مجازی در بسترهای مختلف منتشر می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha