جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سوم شهریور 1320

حوزه/جریان رسانه‌ای که چند سالی است پروژه سفیدکاری لکه‌های پاک نشدنی حکومت پهلوی اول و دوم را سفارش گرفته و بعضا در دانشگاه‌های معتبر کشور هم فعال است، معمولا وقتی به سوم شهریور ۱۳۲۰ می‌رسد، سکوت اختیار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در صفحه مجازی‌اش نوشته است:

جریان رسانه‌ای که چند سالی است پروژه سفیدکاری لکه‌های پاک نشدنی حکومت پهلوی اول و دوم را سفارش گرفته و بعضا در دانشگاه‌های معتبر کشور هم فعال است، معمولا وقتی به سوم شهریور ۱۳۲۰ می‌رسد، سکوت اختیار می‌کند.

سوم شهریور روز عبرت‌آموزی در تاریخ ماست. روزی که ارتش به اصطلاح مدرن پهلوی چند ساعتی بیشتر نتوانست در مقابل هجمه دشمن مقاومت کند و با اراده سیاسی غرب و شرق حکومتی که تاریخ مصرفش تمام شده بود، به راحتی آب خوردن رفت و غربی‌ها نشستند تا برای حکومت بعدی تعیین تکلیف کنند.
و چه کسی برای پیش بردن آن منویات بهتر از فرزند مسلوب الاراده همان پهلوی اول.

این اوضاع را مقایسه کنید با جنگ تحمیلی ۸ ساله علیه ایران که حاکم جانی وقت همسایه غربی به نیابت از قدرت‌های شرق و غرب آمد تا نهال انقلاب را حسب تجربه سوم شهریور ۲۰ ریشه کن کند، اما هشت سال بعد دست از پا درازتر گفت: ایرانی‌ها هر چه از این جنگ می‌خواستند به دست آوردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha