شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
رزمایش همدلی سلامت

حوزه/مسئول کارگروه سلامت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قم از اجرای رزمایش همدلی با عنوان اهداء سلامت با هدف جمع آوری تجهیزات و لوازم پزشکی از جمله تخت، عینک، عصا و... برای اهدا به بیماران نیازمند خبر داد.

حجت الاسلام محمد مسعود مهدیان نیا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به اینکه  قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان قم با هدف لبیک به فرمان مقام معظم رهبری جهت استمرار کمک های مومنانه در ماه های محرم و صفر رزمایش متفاوتی را آغاز کرده است، اظهار کرد: این رزمایش به منظور کمک به نیازمندان مناطق محروم برای خرید لوازم پزشکی از جمله عصا، ویلچر، تخت، عینک و... آغاز شده است.

وی ادامه داد: با توجه به هزینه های بالای این اقلام، در رزمایش همدلی اهدای سلامت سعی می شود تا گوشه ای از مشکلات و دردهای بیماران و خانواده های آنان را با تامین تجهیزات پزشکی موردنیازشان تسکین دهیم.

مسئول کارگروه سلامت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قم ضمن دعوت از همه مومنین و مردم عزیز برای مشارکت در این طرح با اهدای تجهیزات پزشکی بلا استفاده خود، خاطرنشان کرد: این طرح تا ۱۵ شهریور ماه ادامه دارد و مردم شریف قم می توانند جهت تحویل اقلام بلااستفاده خود با شماره تلفن  ۰۹۹۳۰۳۷۹۲۱۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • قربانعلی IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    0 0
    باسلام تقاضای کمک مالی به دلیل نداشتن کار اگر کار تمام وقت هم باشه انجام میدم توی بد شرایط هستیم