پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
عبد المجید تناور

حوزه/ مسئول مرکز فضای مجازی سپاه استان قم گفت: امروز در شرایطی قرار داریم که بیش از هر زمان دیگری نیازمند تقویت فعالیت طلاب و روحانیون انقلابی در عرصه رسانه و فضای مجازی هستیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، عبدالمجید تناور، طی سخنانی در نشست مشترک با مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: بی شک طلاب و روحانیون انقلابی در شرایط فعلی با مجهز شدن به سلاح رسانه و فضای مجازی، بهتر از قبل می توانند بر حوزه نفوذ و تأثیرگذاری خود در لایه های مختلف جامعه بیفزایند.

وی افزود: یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری از ما اهتمام به مقوله جذب و سازماندهی نیروهای مؤمن و انقلابی در عرصه فضای مجازی در راستای اهداف مندرج در بیانیه گام دوم است که در این خصوص قطعاً طلاب و فضلای حوزه که دارای روحیه و اندیشه بسیجی و جهادی هستند، جایگاه بسیار خاص و ممتازی دارند.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه قم همچنین گفت: متاسفانه آن طور که باید و شاید از ظرفیت طلاب و روحانیون بسیجی و انقلابی در عرصه های گوناگون از جمله در زمینه رسانه و فضای مجازی استفاده نشده که اگر این مهم به معنای واقعی کلمه تحقق یابد، قطعاً شاهد تحولات چشمگیری در ابعاد فرهنگی و اجتماعی خواهیم بود.

وی بیان داشت: یکی از شئون مهم رسانه و فضای مجازی، ابلاغ پیام به مخاطب و تأثیرگذاری بر آن است که در این باره اتفاقاً یکی از رسالت های مهم طلاب و روحانیون ناظر به مساله تبلیغ و ارتباط مناسب با مخاطبان در فعالیت های تبلیغی است که باید بکوشیم روز به روز این مساله با رویکرد انقلابی و محوریت آموزه های دینی تقویت شود.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha