جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
عاشورا

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول(س) الشتر از برگزاری همایش «طلایه داران فرهنگ عاشورایی» به همت خواهران طلبه این مدرسه خبر داد.

آرزو فلاحی نیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه  همایش «طلایه داران عاشورایی» با هدف تبیین و ترویج نقش موثر زنان در قیام عاشورا ساعت ۱۸ عصر فردا در تپه شهدای گمنام الشتر برگزار خواهد شد، گفت: این همایش با حضور طلایه داران فرهنگ عاشورا از جمله ماداران و خواهران شهدا، طلاب، دانشجویان و عموم بانوان ولایت مدار با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد . 

مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول(س) الشتر، برگزاری نمایشگاه «همه جا کربلاست»، برگزاری گفتمان های دینی با هدف پاسخگویی به شبهات عاشورایی، کنفرانس اساتید و طلاب، ختم دسته جمعی زیارت عاشورا و هدیه آن  به روح بلند شهدای کربلا، نشست اخلاقی با موضوع «تجلی ادب در عاشورا»، برگزاری مسابقات کتابخوانی آثار شهید مطهری با عنوان حماسه حسینی، ایجاد کانال ها در فضای مجازی با هدف ترویج اهداف قیام امام حسین(ع) را از دیگر برنامه های این مدرسه برشمرد. 

فلاحی نیا در پایان گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و  رعایت سلامتی مردم بخشی از عزاداری ها به همت خواهران مبلغه در فضای مجازی و با بارگذاری مطالب در کانال ها و گروه های اجتماعی ویژه بانوان در حال برگزاری است.

انتهای پیام    

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha