یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
همایش احلی من العسل

حوزه/ همایش «احلی من العسل» با حضور نوجوانان و با رعایت پروتکل های بهداشتی، در شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، همایش «احلی من العسل»، عصر امروز با رعایت پروتکل های بهداشتی و در فضای باز، در حسینیه شلمچه شیراز برگزار شد.

حجت الاسلام حمیدرضا حدائق، مسئول قرارگاه تبلیغی عمار منصوریه در این مراسم با اشاره معنای جمله «احلی من العسل» اظهار داشت: این جمله به معنای شیرین تر از عسل است.

وی در خصوص اوصاف شهدای کربلا افزود: هنگامی سلام به شهدای کربلا می دهیم یکی از آن شهدا هم قاسم بن الحسین(ع) است، از این رو همان اوصاف شهدای کربلا اوصاف یاران امام زمان(عج) نیز  هست.

مدیر مدرسه علمیه منصوریه شیراز خاطرنشان کرد: حضور شما نوجوانان و جوانان در این همایش بدان معنا است که می خواهید بیان کنید یاران امام زمان(عج) هستید.

وی مطرح کرد:  اگر نام حضرت قاسم(ع) در تاریخ جاودانه می ماند به دلیل اطاعت پذیری از امام زمان خود بوده است.

حجت الاسلام حدائق اضافه کرد: اگر امروز می خواهیم قاسم بن الحسن(ع) باشیم باید در برابر فرامین امام خود مطیع باشیم، نائب به حق حضرت امام عصر(عج) امام خامنه ای ولایت امت اسلامی را برعهده دارد، بنابراین اگر می خواهید قاسم زمان باشید باید گوش به فرامین مقام معظم رهبری بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    0 0
    احلی من العسل برای فرزندان مردم شهادت و برای فرزندان شما حضرات و برادران مهاجرت به کانادا است که میشود sweeter than honey