جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین شعبانی - امام جمعه همدان

حوزه/ در پایان دیدار حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با خانواده شهید مدافع حرم مجید صانعی، فرزند شهید با اشتیاق فراوان یکی از وسایل خود (یک ماشین اسباب بازی) را به عنوان یادگاری به امام جمعه همدان اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، عصر امروز با حضور در منزل شهید مدافع حرم مجید صانعی، با خانواده وی دیدار کرد.

امام جمعه همدان در این دیدار با تاکید بر اینکه همه مردم مدیون امثال شهید صانعی‌ها هستند، اظهار داشت: امیدواریم هیچگاه شرمنده شهدا و خانواده شهدا نباشیم.

وی با بیان اینکه امنیت امروز به دلیل رشادت‌ها و مجاهدات‌های شهدا و رزمندگان است، گفت: فرزند شهید صانعی نیز باید ادامه دهنده مسیر پر افتخار پدر خود باشد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه باید به وظیفه خودمان در قبال خانواده شهدا عمل کنیم، مطرح کرد: بنده و امثال بنده وظایف بسیاری در برابر  خانواده معظم شهدا و ایثارگران داریم و لذا باید مراقب باشیم تا روزمرگی‌ها باعث عدم توجه ما نسبت به این عزیزان نشود.

وی تصریح کرد: شهید صانعی‌ها برای امنیت ما رفتند و شهید شدند و کادر پزشکی هم امروز برای سلامتی جامعه در حال خدمت و رشادت هستند، و لذا باید همه ما باید قدردان این زحمات باشیم.

در پایان این مراسم امام جمعه همدان با اهدا کادو و لوح تقدیر از فرزند و همسر این شهید مدافع حرم تقدیر کرد.

نکته جالب در این دیدار زمانی بود که پس از خداحافظی و خروج مسئولان، فرزند شهید صانعی با اشتیاق فراوان یکی از وسایل خود (یک ماشین اسباب بازی) را به عنوان یادگاری به امام جمعه همدان اهدا کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha