سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
رشد

حوزه/ به همت گروه تبلیغی – جهادی رشد، سخنرانی و روضه خوانی صلواتی در دهه اول ماه محرم با رعایت مسایل بهداشتی در مناطق مختلف شهر مقدس قم در حال برگزاری است.

حجت الاسلام حسنعلی خوئینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، اظهار داشت: بر اساس درخواست های مردمی تا روز پنجم محرم، بیش از ۵۰۰ جلسه سخنرانی و روضه خوانی صلواتی به همت حدود ۴۰ نفر از طلاب و روحانیون جهادی این گروه برگزار شده و ان شاءالله این طرح ارزشمند معنوی تا روز عاشورا ادامه خواهد داشت.

وی افزود: از دیگر برنامه های گروه تبلیغی- جهادی رشد، توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی توسط طلاب بسیجی و جهادگر در مناطق حاشیه ای شهر قم است.

حجت الاسلام خوئینی همچنین با اشاره به اجرای طرح میز مشاوره و ارتباط چهره به چهره با جوانان به همت این گروه جهادی گفت: برگزاری مراسم ویژه خواهران در مدرسه ابوعلی سینا با حضور پر شور خواهران، برگزاری هیئت ویژه نوجوانان به همت ۵ نفر از طلاب جهادگر، نظارت بر رعایت بهداشت در هیئات با حضور ۲۰ نفر از طلاب بسیجی و نیز برگزاری مراسم های مختلف در کوچه ها و مجتمع ها، همچنین رفع مشکلات خانواده ها در مناطق محروم توسط طلاب از دیگر فعالیت های این گروه در دهه اول محرم است.

وی بیان داشت: به لطف الهی طلاب و روحانیون جهادی در کنار مردم جهت برگزاری باشکوه مراسمات عزاداری حسینی از هیچ کوشش و تلاشی فروگذار نکرده و در دستگاه عظیم سیدالشهدا(ع) به خوبی نقش خود را ایفا می کنند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha