جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ دیدار مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه با حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین برته گفت: طلاب مهذب و با استعدادی در حوزه های شهرستان‌ها و در نقاط دور افتاده در حال فعالیت هستند و خلاقیت ها و برنامه های خوب و مفیدی را دنبال می کنند که نشر آن ها در رسانه ی حوزه خالی از لطف نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا برته در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی نماینده آیت‌الله العظمی سیستانی، که عصر دیروز در مرکز فرهنگی آل البیت قم برگزار شد، گفت: طلبه های جوان امروز حرف هایی برای گفتن دارند؛ هرچند که ممکن است برخی از این حرف ها تند و تیز و ناپخته باشد، اما ما باید آنان را پذیرا باشیم تا در آغوش حوزه رشد پیدا کنند و با راهنمایی های بزرگان هدایت شوند.

مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه، افزود: رسانه های رسمی و صنفی معمولا شخصیت های تراز را به جامعه معرفی می کنند، اما رسانه ی حوزه می خواهد علاوه بر این کار، نخبگان حوزوی را هم به جامعه معرفی کند. طلاب مهذب و با استعدادی در حوزه های شهرستان ها و در نقاط دور افتاده در حال فعالیت هستند و خلاقیت ها و برنامه های خوب و مفیدی را دنبال می کنند که نشر آن ها در رسانه ی حوزه خالی از لطف نخواهد بود.

وی اظهار داشت: برخی از شخصیت های بزرگ جامعه ی ما جریان ساز هستند؛ بر همین اساس برای برخی از  آنها کتاب خبر شامل اخبار مهمی که در طول چند سال اخیر از ایشان در خبرگزاری حوزه منتشر شده است تهیه نموده ایم.

مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه گفت: تنها در یک پویش خبرگزاری حوزه، بیش از نیم میلیون کلمه کامنت در طول چند ماه گذشته، اخبار این خبرگزاری را مزیّن کرده است.

وی افزود: در مورد مسئولین حوزه و ارتباط آن ها با طلاب در چند ماه گذشته پویش هایی داشته ایم و نتایج آنها را هم به مسئولین منتقل کرده ایم؛ آخرین کامنت پویش «اگر من به جای مدیر حوزه بودم» را هم از خود آیت الله اعرافی مدیر محترم حوزه های علمیه خواستار شدیم و وی هم این درخواست را با ذکر نام خود اجابت کرد تا ارتباط صمیمانه بین مدیریت و عموم طلاب حوزه استمرار و ارتقاء یابد.

حجت الاسلام والمسلمین برته تصریح کرد: نشریه «افق حوزه» تنها نشریه ی رسمی مکتوب حوزه های علمیه است که در سراسر کشور نیز پخش می شود و در کنار آن ویژه نامه هایی هم تولید شده تا بوسیله ی آن ها به موضوعات تخصصی، مشاوره ای، تربیتی و شخصیت محور بپردازیم.

مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه گفت: ویژه نامه ای هم با موضوع تخصصی بورس و بانکداری، قبل از عمومی شدن مسئله ی بورس چاپ شد.

وی در پایان با اشاره به برنامه های آتی مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه گفت: در تلاش هستیم فعالیت در قالب «وب تی وی» را نیز آغاز و همچنین می خواهیم جریان های درون نهاد حوزه و آسیب های داخل حوزه را هم که قطعاً بر آینده ی حوزه تأثیرگذار هستند به درستی شناسایی و پیگیری نماییم و در مورد آنها نیز گزارشات و پیشنهاداتی تهیه و تنظیم خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha