چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
طلاب

حوزه/ مرحله اول انتخاب درس سال تحصیلی ۴۰۰-۹۹ از تاریخ ۱۳۹۹/۶/۴ لغایت ۱۱۳۹۹/۶/۱۵ برای طلاب سطوح عالی حوزه علمیه قم فعال شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مرحله اول انتخاب درس سال تحصیلی ۴۰۰-۹۹ از تاریخ ۱۳۹۹/۶/۴ لغایت ۱۱۳۹۹/۶/۱۵ برای طلاب سطوح عالی حوزه علمیه قم فعال شد.

بر اساس این گزارش: شرایط انتخاب درس سال تحصیلی ۴۰۰-۹۹  طلاب سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم به این شرح است:
۱)فعال آموزشی بودن؛
۲) عدم شرکت در امتحانات شهریورماه

 زمان و نحوه انتخاب درس
۱)‌ با توجه به شروع سال تحصیلی از تاریخ ۱۶ شهریورماه، لازم است طلاب سطوح عالی وخارج از تاریخ ۰۴/۰۶/۹۹ لغایت ۱۵/۰۶/۹۹ با مراجعه به پنل شخصی خود دروس سال تحصیلی را همراه با استاد انتخاب نمایند تا اسامی آنان در لیست حضوروغیاب ثبت گردد.
۲) طلاب در هرسال تحصیلی می‌بایست از طریق سایت معاونت آموزش، حداکثر تا ۶۴۰ ساعت درس (اعم از نیم سال اول و دوم)، مشروط به اینکه نواقص خود را از پایه پایین به بالا تکمیل نمایند، درس انتخاب کنند.
 چنانچه ساعات انتخابی دروس نواقصی، کمتر از ۶۴۰ ساعت باشد، می‌توانید باقی‌مانده ساعات آن را از پایه بالاتر درس انتخاب و در امتحان آن طبق ضوابط شرکت نمایید.
چنانچه قصد تغییر و یا اصلاح دروس پایه پایین‌تر را دارید، ابتدا باید دروس پایه بالا را حذف و سپس طبق دستورالعمل فوق مجدداً از پایه پایین به بالا انتخاب درس نمایید.

طلاب سطوح عالی حوزه، می توانند از طریق پیشخوان http://login.ismc.ir/درخواست خود را در خصوص انتخاب درس ثبت و پیگیری نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha