جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
محسن غفاری

حوزه/ مدیرعامل پیام‌رسان ایتا بابیان این‌که رهبر انقلاب در همه زمینه‌ها یک پله از همه اندیشورزان جلوتر هستند، گفت: در لایه کارمندان و قوانین شبکه ملی اطلاعات اجرایی نمی شود.

محسن غفاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به دغدغه‌های اخیر رهبری در خصوص شبکه ملی اطلاعات اظهار داشت: رهبر انقلاب در همه زمینه یک پله از همه اندیشورزان جلوتر هستند مخصوصاً در حوزه فضای مجازی از خیلی سال‌ها پیش این گوشزد را کرده بودند.

وی ادامه داد: واقعیت این هست که هرروز با توجه به رشد ارتباطات در دنیا سبک جدیدی از زندگی را تجربه می‌کنیم به‌عنوان‌مثال در سال ۹۲ که تازه گوشی‌های هوشمند وارد کشور می‌شد اما بعد از گذشت ۸ سال در فناوری اطلاعات و ارتباطات تحول بسیار عظیمی شکل‌گرفته است به‌طوری‌که امروزه به‌صورت لحظه‌ای شاهد پیشرفت در این حوزه هستیم.

غفاری ابراز داشت: رهبر انقلاب این را موضوع را به‌خوبی درک کردند اما معمولاً مسئولان ما یک پله عقب‌تر هستند.

وی تأکید کرد: در لایه کارمندان و قوانین در اجرای شبکه ملی اطلاعات مشکل‌داریم و رهبر انقلاب نیز در مقام مسئول عالی نظام هر دستوری را که از بالا می‌دهد به دلیل عدم هم‌سویی بین قوانین و کارمندان، اجرا نمی‌شود و در افکار عمومی هم به هر میزان که رسانه‌ها کار می‌کنند کار به‌جایی نمی‌رسد.

مدیرعامل پیام‌رسان ایتا تصریح کرد: حتی در برخی از زمان‌ها وزیر دستورالعملی را ابلاغ می‌کند اما در لایه میانی این دستور اجرایی نمی‌شود و این خود یک مشکل است.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب در جایگاه مدیر عالی انقلاب فهم درست و روشنی دارد و این فهم در کلام رهبر انقلاب کاملاً نمایان است وقتی‌که می‌فرمایند: بازی کردن در زمین دشمن یا واگذار کردن فضای مجازی به دشمن، تمامی این عبارت‌ها با روشن‌بینی و تیزبینی که ایشان دارند، بیان می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha