جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه جدید تکاب

حوزه/ حجت الاسلام برادری گفت: کسانی که با مقاصد سیاسی و نادرست به دنبال لکه دار کردن نام والای شهرستان تکاب بودند را حلال می‌کنم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی حجت الاسلام عیسی برادری در آئین تکریم و معارفه امام جمعه تکاب ضمن قدردانی از نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی به جهت حسن اعتماد در طول مسئولیت خود، آمادگی خود را برای همکاری با امام جمعه جدید اعلام و بیان داشت: آماده هرگونه همکاری و کمک به حاج آقا  رحیمی، به عنوان یک شهروند و طلبه تکابی هستم.

وی در ادامه افزود: تلاش کرده‌ام وظایف خود در مدت امامت جمعه را به خوبی انجام دهم و امیدوارم قصورات بنده را مردم ‌شریف تکاب و نماینده مقام ‌معظم رهبری ببخشد و پذیرا باشد.

امام جمعه سابق تکاب در ادامه خاطر نشان کرد: از خداوند متعال توفیق اخلاص در کارهایی که انجام داده‌ام را خواستارم و وظیفه می‌دانم از همه مردم شریف تکاب و خواهران و برادرانی که صفوف نماز جمعه را زینت می‌بخشیدند تقدیر و تشکر کرده و یاد و خاطره عزیزانی که در ایام تعطیلی نماز جمعه به خاطر ویروس کرونا از دست داده‌ایم را گرامی بدارم.

وی در ادامه ضمن قدردانی از کسانی که در مدت امامت جمعه او را یاری کرده بودند، گفت: از خانواده‌های معظم شهدا، اساتید و طلاب مدارس علمیه، مسئولین و دستگاه‌های فرهنگی و ارگان‌های نظامی و انتظامی و همه همراهان و اعضای محترم‌ قرارگاه فرهنگی این شهر سپاسگزارم.

حجت الاسلام برادری در ادامه افزود: از همه عزیزان حلالیت می‌طلبم و کسانی که با مقاصد سیاسی و نادرست به دنبال لکه دار کردن نام والای تکاب بودند را نیز حلال می‌کنم و گلایه دارم که باید مسئولین محترم استانی و شهرستانی با برخورد جدی تر، با خاطیان از جایگاه امامت جمعه و نماز جمعه صیانت کنند.

وی در ادامه ضمن اشاره به اهمیت مسئله اتحاد گفت: امیدوارم اتحاد و اتفاق در شهرستان تکاب روز به روز محکم‌تر و کامل تر باشد.
 


حجت الاسلام علی رحیمی امام جمعه جدید تکاب هم با اشاره به جایگاه نماز جمعه، گفت: اهمیت و جایگاه نماز جمعه در جامعه اسلامی بسیار بالا بوده و لازم است این فریضه عظیم در تمام کشور تقویت شود.

وی در ادامه با اشاره به لزوم وحدت، بیان داشت: وحدت و اتفاق در بین همه مسئولین در شهرستان‌ تکاب برای توسعه این منطقه ضروری و حیاتی است، چرا که وحدت سبب پیشرفت همه جانبه منطقه خواهد شد.

امام جمعه جدید تکاب در ادامه ضمن قدردانی از تمامی آحاد مردم تکاب، افزود: بنده ضمن قدردانی از خانواده‌های محترم شهدا، مردم و مسئولین شهرستان، از همه آحاد مردم طلب همکاری و یاری دارم تا با همکاری مردم وظایفی را که بر دوش بنده قرار داده شده را به نحو احسن انجام دهم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha